Del 4 de juny al 29 de novembre, les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) disposaran d’un servei per ajudar la ciutadania a relacionar-se de manera més fàcil amb l’Ajuntament a través de les noves tecnologies.
Durant aquest període, les oficines comptaran amb el suport de persones divulgadores TIC d’un Pla d’Ocupació de Barcelona Activa. La seva tasca consistirà a assistir la ciutadania en l’obtenció del certificat IdCAT Mòbil, així com a informar-los sobre la notificació electrònica i sobre la tramitació a través de l’Oficina Virtual de Tràmits de l’Ajuntament de Barcelona i de l’app Barcelona a la Butxaca.
A Nou Barris, el servei s’implementarà a l’oficina de la Seu del Districte de dilluns a divendres en l’horari habitual: de 8.30 a 14.30 hores fins al 30 de setembre, i els mesos d’octubre i novembre també els dijous a la tarda de 16 a 18 hores.