L’Associació de Comerciants La Rambleta té nova identitat corporativa. L’entitat la presentarà el proper dilluns, 18 de desembre, a les 17 hores, al carrer de Pablo Iglesias 113. La nova imatge s’ha desenvolupat en el marc del projecte Dissenyem Comerç. Es tracta d’una iniciativa impulsada l’any 2020 per la Regidoria de Turisme i Indústries Creatives juntament amb la Regidoria de Comerç, Mercats, Règim Interior i Hisenda, que ha facilitat que 10 centres de formació en disseny treballessin amb 11 eixos comercials de Barcelona per revitalitzar el comerç de proximitat.
Dissenyem comerç va posar sobre la taula una vuitantena de projectes i el procés de selecció per a cada barri es va fer de manera consensuada amb cada associació de comerciants. Barcelona Centre de Disseny ha dirigit i coordinat tot el procés amb les entitats, l’encàrrec als equips creatius i producció de les propostes. Els projectes seleccionats mostren la diversitat i riquesa de les idees aportades, així com el potencial creatiu del talent jove de la ciutat.
A Nou Barris s’han dut a terme dos projectes. Un ha estat aquest que es presentarà el 18 de desembre, el de crear una nova identitat corporativa per a l’Associació de Comerciants La Rambleta, que han treballat conjuntament amb el centre universitari IDEM.
L’Associació de Comerciants La Rambleta
L’Associació de Comerciants La Rambleta reuneix botigues del carrer Pablo Iglesias. És una entitat amb 16 comerços associats, molt arrelada al barri de la Prosperitat. Treballa per al desenvolupament econòmic del carrer i per a la seva millora com a espai de convivència i creixement dels seus veïns.
Els seus objectius són la defensa dels interessos del col·lectiu comercial i empresarial d´aquesta zona, la representació davant de l’administració, la cohesió del teixit comercial i empresarial, la col·laboració i participació en els projectes de la zona en tot allò que contribueixi a través de l’associació a la seva millora, i endegar iniciatives, en el sentit més ampli, per a la millora de la competitivitat i la promoció tant del territori com de les empreses que hi operen.
Al seu projecte presentaven la necessitat de visibilitzar l’associació i les activitats que fan, i apostar per la digitalització.