Festa Inclusiva al districte
Diumenge, 23 de novembre, a partir de les 11.00 h, se celebrarà l'acte institucional amb la penjada de la pancarta, activitats musicals, i la fira d'entitats i festa inclusiva a la plaça del Consell de la Vila.
Sobre fons taronja, amb lletres liles "Barcelona accessible per a tothom", i amb lletres negres "3 de desembre, dia internacional de les Persones amb Discapacitat"
El 3 de desembre és el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat i a Sarrià – Sant Gervasi, podrem gaudir de diverses activitats organitzades amb la Taula d’Entitats de Persones amb Discapacitat del Districte i la col·laboració dels equipaments municipals.
Per tal de commemorar aquest dia, el diumenge, 23 de novembre, a la plaça del Consell de la Vila, se celebrarà l’Acte Central, amb un festa inclusiva amb xocolatada per tothom, gegants, música, ball i molt més.
11.00 Xocolatada per a tothom
11.00 Penjada de la Pancarta de Commemoració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat a càrrec de persones usuàries d’entitats del districte
11.00 Els Gegants de Sarrià i el grup La Nota Grallera
11.30 Parlaments d’autoritats i Manifest en primera persona per part de persones usuàries d’entitats del districte
11.45 Zumba /Ball inclusiu a càrrec de l’Ateneu Divers
12.25 DJ Adriano de DJ’s pel Canvi
13.15 Fi de festa
Durant tot el matí, també hi haurà la Fira d’entitats de Persones amb Discapacitat del districte, amb tallers, mostra i venda de productes artesanals. Les entitats participants són: AIS Ajuda a la infància Sense Recursos, Aspasim STO, Associació Centre Pedralbes, Auxilia EAD, Centre Mas Sauró, Fundació CHM Salut Mental, Fundació Esmen, Fundació Estimia i Llars de l’Amistat-Llar Emilio Benedetti.
L’acte serà conduït i dinamitzat per una ambaixadora d’Aura Fundació.
A més, durant el mateix dimecres, 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, s’han organitzat un seguit d’activitats com ara la il·luminació de la façana de la Seu del districte, una Flashmob, i un munt d’activitats en diferents equipaments del districte, on al llarg de diverses setmanes es faran tallers, conta contes, exposicions, rutes turístiques i més propostes, amb motiu d’aquesta data. Activitats que comptaran amb accessibilitat per persones amb mobilitat reduïda, persones amb discapacitat visual, persones amb discapacitat auditiva, amb serveis d’interpretació en llengua de signes i servei de subtitulació en directe.
Totes aquestes activitats volen posar en valor el lideratge i la participació de les persones amb discapacitat en la construcció d’un món inclusiu i accessible.
Podeu consultar tota la informació al programa adjunt.