Jardins de Ca n'Altimira

Maó, 9

Els jardins de Ca n'Altimira tenen un aire romàntic i silenciós. La vegetació crea una atmosfera densa, marcada pels jocs de llum i d'ombra.

Tot el jardí és representatiu del moment en què va ser creat. La seva personalitat l’aporten els elements arquitectònics d’aquest jardí romàntic. Ca n’Altimira està situat en un nivell més elevat en relació amb la resta del terreny, un accident que va permetre d’establir-hi dues zones diferenciades.

Els dos nivells es comuniquen amb un parell de ponts, un dels quals es troba suspès a l’aire. El punt d’unió és una sala hipòstila situada al fons de la plaça de sauló, a la part més baixa del parc. A aquesta plaça s’hi accedeix mitjançant dos trams amples d’escales amb un pendent molt suau, amb graons de sauló acabats amb pedra.

Adreça:
Maó, 9
Districte:
Sarrià-Sant Gervasi
Barri:
Sant Gervasi - la Bonanova
Població:
Barcelona

Horaris

Observacions
Hora de tancament
aproximada, en funció de
l'horari solar (tanquen
quan es fa fosc, al capvespre)