blog de L'Arquet

Sol·licituds de preinscripció presentades a l’escola, curs 2024-2025.

Llistat i puntuació definitiva.

 

Finalitzat el procés de preinscripció a les escoles bressol municipals per al curs 2024-2025 i una vegada resoltes les reclamacions al centre, es pot consultar, des d'avui 4 de juny, el llistat de les sol·licituds presentades a l'escola amb la puntuació definitiva a l’apartat “Documents d’interès”, d’aquest mateix espai web.

 

 

Proper calendari

 

Català

Sol·licituds de preinscripció presentades a l’escola, curs 2024-2025

Llistat i puntuació provisional.

 

Finalitzat el procés de presentació de les sol·licituds de preinscripció a les escoles bressol municipals per al curs 2024-2025, des del 24 de maig, es pot consultar el llistat de les sol·licituds presentades a l'escola, amb la puntuació provisional, a l’apartat “Documents d’interès”, d’aquest mateix espai web.

 

Proper calendari

Català

ELS ESPAIS EXTERIORS DE L'ESCOLA

La nostra escola està situada en el Parc de Rosa Luxemburg. És una zona tranquil·la i privilegiada per la diversitat d’elements naturals que ens ofereix (com arbres,  plantes oloroses, plantes de garriga, diversitat d’ocells, d’insectes, etc.) i per la poca contaminació acústica i ambiental de què gaudim.
Penny Ritscher en el seu llibre “El jardí dels secrets” assenyala que “Els espais exteriors de l’escola són recursos educatius en potència. Entre d'altres coses són llocs privilegiats de contacte entre el centre educatiu i el territori, el social i el natural.”

Català

Poemes i endevinalles

Els infants a partir dels dos anys fan una explosió lingüística, ampliant el seu vocabulari i expressant-se amb frases cada vegada més complexes. Sempre resultarà interessant que els adults que l’envolten els expliquin les vivències del dia a dia sense infantilitzar la llengua, és a dir, no tenim per què excloure aquelles paraules que ens poden semblar difícils per a ells, ja que només aconseguirem empobrir el seu llenguatge.

Català

Sorra fina: Un món de sensacions

Els infants necessiten que els oferim diversitat de materials i de textures diferents, ja que a través de la manipulació, ells fan moltes descobertes que els donen informacions bàsiques dels diferents elements de l'entorn i del propi cos.
En aquesta experiència, a més a més, afegim les sensacions que podem rebre a través de la planta dels peus.
Si us hi fixeu, els materials escollits són elements de la natura, a través dels quals poden fer transvasaments, composicions i de ben segur, moltes més descobertes que a través d'objectes de plàstic.

Català

Experimentació: Fem sucs!!!

Sovint, les propostes més senzilles són les que tenen més èxit entre els infants. Per exemple, fer sucs de mandarines i de llimones per poder comparar el gust dolç i àcid. Hem triat mandarines en lloc de taronges perquè són més petites i fàcils de manipular; a la vegada, el gust de la mandarina sempre és més dolç i fàcil d'acceptar per aquells infants a qui no els agraden els cítrics.

Català

Les audicions a l'escola

L'objectiu de les audicions a l'escola és que els infants gaudeixin escoltant música.
La primera vivència musical és la cançó cantada per les educadores. Progressivament l'anem ampliant amb música instrumental a través de petites audicions de peces o fragments musicals. Generalment és música enregistrada, però sempre que ens és possible, es fa en directe.
Mitjançant les audicions potenciem l'activitat d'escoltar. Escoltar és diferent que sentir. Sentir és l'acte fisiològic. Escoltar requereix parar atenció, mantenir-la mentre dura l'audició i implicar-s'hi emocionalment.

Català

Pàgines

Compartiu aquest contingut