Els projectes finançats pretenen contribuir a situar la ciutat com un destí segur i potenciar activitats destinades a la innovació, la sostenibilitat, la promoció exterior i el consum local. Es vol fomentar en l’àmbit internacional un turisme de qualitat vinculat al món cultural i també la distribució de l’oferta turística perquè la ciutadania revisiti Barcelona.
- Campanya de promoció turística (200.000 euros): promoure el consum local de productes que fins ara han estat copats per visitants, amb estratègies, mercats i productes diferenciats en cada etapa.
- Projecte Pride 2020 (100.000 euros): fomentar la contribució d’aquest esdeveniment per situar la ciutat entre les principals destinacions turístiques LGTBI i com a compromís per donar visibilitat a la lluita pels drets d’aquest col·lectiu.
- Grec Festival de Barcelona (250.000 euros) i la Mercè (250.000 euros): donar suport i mantenir una oferta cultural atractiva i internacional malgrat la crisi sanitària.
Aquest paquet d’inversions s’afegeix al que ja es va aprovar la setmana passada, 2,97 milions d’euros per a projectes de suport al teixit empresarial, impuls de la sostenibilitat i promoció de la ciutat i per incentivar el consum local.