Preguntes freqüents Tallers

Com em puc inscriure?

Les inscripcions es poden fer de manera presencial, pagant amb targeta o imposició bancària a la recepció del centre, o bé en línia, amb el pagament amb targeta des d'AQUÍ.

Com funcionen les inscripcions en línia?

Per poder inscriure's cal haver-se REGISTRAT prèviament a la web, donant-se d'alta com a usuari/ària. Un cop fet, rebràs un mail a la teva adreça de correu que hauràs de validar per tal de finalitzar el teu registre. A partir de llavors, podràs obrir la teva sessió sempre que vulguis des de LOGIN i inscriure't als tallers.

Quant dura un taller?

Els tallers, de manera habitual, són trimestrals. Es fa una sessió a la setmana i, generalment, cada sessió dura entre 1 h i 1h 30 min. Consulteu la programació específica per a veure activitats i durada.

Quan et pots inscriure?

La nostra programació s’organitza per trimestres:

  • TARDOR (octubre-desembre) les inscripcions comencen a principis de setembre.
  • HIVERN (gener-març), les inscripcions comencen a finals de novembre.
  • PRIMAVERA (abril-juny), les inscripcions comencen a principis de març.

T’aconsellem que consultis la nostra web i ens segueixis a l'INSTAGRAMFACEBOOK i al TWITTER, d’aquesta manera podràs estar informat/da de tot: tallers, monogràfics, períodes d’inscripcions, exposicions, concerts, espectacles familiars, etc. També us podeu inscriure al BUTLLETÍ!

Quines tarifes reduïdes té el centre?

El centre disposa de diverses tarifes amb descompte aplicables a un taller que són:

- Descompte del 75% per a persones amb diversitat funcional igual o superior al 75%, cal portar:

  • Targeta acreditativa discapacitat
  • Padró

- Descompte del 50% per a persones amb diversitat funcional entre el 65% i el 74%, cal portar:

  • Targeta acreditativa discapacitat
  • Padró

- Descompte del 30% per a persones amb diversitat funcional entre el 33% i el 64%, cal portar:

  • Targeta acreditativa discapacitat
  • Padró

- Descompte del 15% per a famílies nombroses, cal portar:

  • Carnet de família nombrosa
  • Padró

- Descompte del 75% per a persones amb diversitat funcional a partir del 33% només en els següents casos:

  • Targeta acreditativa discapacitat + Targeta Rosa
  • Targeta acreditativa discapacitat + Carnet de Familia Nombrosa
  • Targeta acreditativa discapacitat + Necessitat 3ª persona

- Descompte del 50% per aturats, cal portar:

  • Certificat del SOC actualitzat o informe de vida laboral (atenció: expedit l’últim mes). L'informe de vida laboral, el podeu demanar a la Tresoreria General de la Seguretat Social o trucant al: 901 50 20 50 les 24 hores del dia.
  • Padró

Per poder fer el taller, l'alumnat ha de presentar tota la documentació en el moment de la inscripció i en les dates establertes en la normativa.

NOVETAT: A partir d’ara, si teniu algun descompte a aplicar en la vostra inscripció (atur, diversitat funcional, etc.) podreu fer també la inscripció directament on line, seleccionant la tarifa adient, i després, portar la documentació requerida al centre en el termini corresponent.

Ets una persona tallerista i voldries fer-nos una proposta?

Escriu-nos a info@canclariana.cat informant-nos del taller/s que voldries fer i estudiarem la teva proposta.

Què més necessito saber?

  • No fem reserves de places ni per telèfon ni presencialment, ja que les places són limitades i s’adjudiquen per rigorós ordre d’arribada, EXCEPTE si el pagament s’efectua per transferència bancaria.
  • A partir de la data que estableix la normativa, NO ES RETORNEN ELS DINERS de la inscripció.
  • ÚNICAMENT  es retorna l’import si el curs s’anul·la per manca d’inscripcions. En aquest cas, l’alumnat pot triar entre la devolució de l’import o canviar d’activitat sempre i quan hi hagi plaça disponible a l’activitat a la que es vol canviar. Per tal de procedir a la devolució de l’import del taller en aquest cas, EXCLUSIVAMENT:

* En el cas de pagament presencial amb targeta cal presentar el rebut d’inscripció i en el cas de transferència bancària, cal facilitar un número de compte on poder fer la devolució.

* En el cas de pagament online, només cal que ens comuniqui que vol la devolució per telèfon al 937 637 299 i procedirem a fer-la.

  • Un cop passada la data marcada a la normativa de cada període i també, un cop iniciat el curs, no es fa la devolució de l’import de matrícula, sota cap concepte.

 

T’APUNTES?

 

 

Compartir