El CEMB i el CFPB lliuren els informes del curs 2023-2024 a les administracions en el ‘Debat de debats’
Participació. L’acte va tenir lloc a l’Institut Martí Pous
Les noves o segones oportunitats centren la darrera sessió de contingut del grup de treball d’FP Bàsica, PFI i Oportunitats
Participació. Amb Begonya Gasch, Marina Peyrí, Isidoro Ruiz i Pilar Dueso.
El CEMB proposa definir la complexitat de zona per dotar-la de recursos i redistribuir-los equitativament entre els centres
Informe. Comissió de Treball sobre Planificació Educativa
La conferència inspiradora d'Angélica Dass serveix per iniciar la Comissió de Treball de Racisme i Segregació
Antirracisme. En el marc del Dia Internacional de les Ciutats Educadores
El CFPB presenta mesures per millorar el desplegament de l’FP Dual
Informe. Grup de treball d’FP Dual
El CEMB elabora una proposta d’estratègica climàtica per als centres educatius de la ciutat
Informe. Comissió de Treball d’Educació activa per l’emergència climàtica
Arrenca la Comissió de Participació de la comunitat educativa del CEMB amb la veu de la mestra i pedagoga basca Nélida Zaitegi
Participació. Explorar com fomentar una major implicació de la comunitat educativa
El CFPB presenta el seu Pla de treball 2024-2025
Plenari. Inclou 14 línies de treball i més d’una trentena d’actuacions
Es publica l’assaig d’Eudald Espluga sobre el cicle de debats ‘En clau d’educació: l’educació davant la postveritat en l’era digital’
Assaig. Sobre el paper que ha de tenir el pensament crític en l’educació
El CEMB i el CFPB presenten els seus informes del curs 2023-2024 en el "Debat de debats"
Acte. El 16 de desembre a les 17.30h a l’Institut Martí Pous
El CEMB valora i fa un seguiment del nou model de gestió de l’escola inclusiva del Consorci d’Educació de Barcelona
Informe. Conclusions de la Taula de Ciutat per una Educació Inclusiva
El CEMB demana repensar la figura del COCOBE i promoure més recursos per millorar el benestar de la comunitat educativa
Informe. Conclusions de la Comissió de Treball sobre Benestar Emocional de la...