Nous horaris al Centre de Documentació Armand de Fluvià del Casal Lambda

El Centre de Documentació Armand de Fluvià (CDAF) del Casal Lambda inicia novembre amb un canvi en els seus horaris d'atenció al públic

..
03/11/2025 - 12:26 h - LGTBI

El Centre de Documentació Armand de Fluvià (CDAF) del Casal Lambda inicia novembre amb un canvi en els seus horaris d’atenció al públic. Des del dilluns 3 de novembre, els nous horaris seran:

Dilluns: de 17 a 20 h 
Dimarts: de 17 a 20 h 
Dimecres: de 10 a 13 h 
Dijous: de 17 a 20 h 
Divendres: de 17 a 20 h

El CDAF es troba al segon pis del Centre LGTBI de Barcelona, i inclou una àmplia col·lecció documental (biblioteca, hemeroteca i arxiu històric) relacionada amb la diversitat sexual, afectiva i de gènere.

També disposa d’una sala de consulta a l’abast de l’àmbit estudiantil, investigador o professional per tal de:

  • Recopilar documentació de temàtica LGTBI que pugui ser d’interès prioritari per a persones LGTBIQA+, tot posant-la a disposició de la ciutadania.
  • Establir contacte i fer possible la col·laboració entre particulars, entitats i iniciatives ciutadanes que treballen per la defensa dels drets de les persones LGTBI
  • Desenvolupar publicacions i materials per a la formació de professionals i la sensibilització de la societat sobre diversitat sexual, afectiva i de gènere.
  • Promoure i facilitar l’estudi i la recerca històrica sobre la lluita pels drets de les persones LGTBI a la ciutat de Barcelona i a la resta del món.