blog de Guinbó

Sol·licituds de preinscripció presentades a l’escola, curs 2024-2025.

Llistat i puntuació definitiva.

Finalitzat el procés de preinscripció a les escoles bressol municipals per al curs 2024-2025 i una vegada resoltes les reclamacions al centre, es pot consultar, des d'avui 4 de juny, el llistat de les sol·licituds presentades a l'escola amb la puntuació definitiva a l’apartat “Documents d’interès”, d’aquest mateix espai web.

Proper calendari

Català

Portes Obertes Curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,

us informem que les Portes Obertes de la nostra escola es realitzaran en format presencial (un adult per família).

Haureu de reservar dia trucant a l'escola o enviant-nos un correu especificant:
Nom i Cognoms del tutor/a, nom de l'infant i any de naixement i un telèfon de contacte.

Dimecres 24 d'Abril a les 17:30h.
Dijous 25 d'Abril a les 17:30h.

Us deixem a l'abast un Power Point amb tota la informació.

Esperem que us serveixi per resoldre els possibles dubtes que tingueu.

Fins aviat famílies!

Català

La nostra escola i en Guinbocel

La nostra escola va obrir les seves portes l’any 1967; el seu nom GUINBÓ procedeix de GUarderia INfantil  la Bordeta.
 
Al centre hi ha sis grups, el nom de cada estança té relació amb un element meteorològic:

- L’ Arc de St. Martí (lactants)
- La Lluna, el Sol i les Estrelles (Caminants)
- La Pluja i els Núvols (Grans).

Català

Relació Família-Escola

Entenem que l’escola és un lloc de trobada, un espai d’interaccions constants i inevitables; per aquest motiu pren tanta importància la relació entre les famílies i l’equip de l’escola. Des de l’Equip Educatiu de l’Escola Bressol Guinbó creiem que aquesta relació ha d’estar basada en la confiança i el respecte. Degut al moment evolutiu en el que es troben els infants quan comencen l’escola, encara és més rellevant la importància d’una relació família escola, en la qual hi hagi una comunicació diària i sincera.

Català

Experimentació i Vivències

Experimentar és un dels mecanismes bàsics d’aprenentatge des del naixement. Manipular els objectes i els materials permet als infants descobrir les seves qualitats i propietats. Aquests coneixements, que en el seu origen pertanyen a la física, la matemàtica, la biologia, etc., els ajudaran a entendre el món que els envolta. L’aprenentatge és per a l’infant, una qüestió de vivències, aprèn a partir de l’experiència directa, de les sensacions físiques, de tot allò que li arriba pels sentits.

Català

El jardí de l'escola

Entenem el jardí com un espai segur i de trobada, el qual ens ofereix un munt d’oportunitats educatives. És un lloc més de l’escola on els infants poden actuar lliure i autònomament, sent protagonistes del seu joc i per tant del seu aprenentatge. Esdevé un espai privilegiat, amb moltes possibilitats essencials pel desenvolupament del joc lliure i amb un immens potencial pel que fa als seus beneficis educatius:

Català

Projecte Espais Oberts

Fa tres cursos que a l’escola es va engegar el projecte d’espais oberts dos dies a la setmana. Considerem que  aquesta proposta promou l’autonomia i quan diem  que un infant tindrà més autonomia per triar on vol anar, abans cal preguntar-nos si està preparat per triar i decidir, perquè existeix el risc de que se senti perdut en espais tan grans.
Insistim en la importància d’establir un vincle amb l’adult i l’estança de referència perquè més endavant l’infant pugui conèixer nous espais i noves oportunitats de joc, espai i moviment.

Català

Festes Populars i Espectacles com a mitjà de transmissió cultural

Les festes populars són un mitjà idoni per proporcionar a l’infant propostes per vivenciar i compartir en grup, són una font d’il·lusió que afavoreix la seva creativitat imaginativa.
Com a escola laica, intentem transmetre els valors tradicionals de la cultura catalana que estan més lligats al cicle de la natura.

El reviure aquestes celebracions any rere any, els permetrà fer seu l’entorn cultural més proper del que formen part (escola, món urbà, cultura catalana...).

Català

Pàgines

Compartiu aquest contingut