Barcelona presenta el seu model de gestió turística al World Travel Market de Londres
El WTM London, celebrat a Londres del 6 al 8 de novembre, ha estat aquests dies el punt de trobada de l’àmbit de viatges i turisme.
El World Tourism Market, celebrat a Londres del 6 al 8 de novembre, ha estat aquests dies el punt de trobada de l’àmbit de viatges i turisme.
L’Ajuntament de Barcelona ha participat a la taula rodona ‘Managing Destinations: Overcoming Overtourism”, dins del programa coordinat i presentat pel professor Harold Goodwing assessor de Turisme Responsable del World Travel Market. El debat ha girat entorn a la massificació del turisme i les noves polítiques de gestió de l’economia del visitant.
El gerent de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona, Miquel Rodriguez Planas, ha participat en la taula rodona juntament amb Vincent Nijs, director d’estratègia de Visit Flandes, Silvia Moggia de The Data Appeal Company de Florència i Emanuele Moggia, alcalde de Monterosso al Mare de Cinque Terre, Itàlia.
El World Tourism Market de Londres és una de les la fires internacionals de turisme més importants, que reuneix cada any a milers de visitants i centenars d’expositors. Es considera una cita ineludible per a un públic especialitzat en gestió i promoció turística.
El WTM London, celebrat a Londres del 6 al 8 de novembre, ha estat aquests dies el punt de trobada de l’àmbit de viatges i turisme. En la seva 17a edició, la fira ha registrat 75 sessions i 8 conferències on les empreses més innovadores i els principals experts del sector han exposat les noves tendències i reptes de futur en turisme.