Beat Barcelona, l’espai de la ciutat dins del Mobile World Congress
Mobile World Congress. Són 1.500 metres quadrats per projectar al món l’esperit i els actius de la ciutat per atreure inversors i visitants.
Barcelona tindrà per primera vegada un espai propi al Mobile World Congress: el Beat Barcelona. Una zona a l’aire lliure amb 1.500 metres quadrats, capacitat per a 600 persones i amb diferents àrees per mostrar la ciutat al món i donar-la a conèixer com a destinació ideal per invertir, visitar i viure.
L’espai se situarà entre dos dels pavellons amb més trànsit de congressistes i connectarà l’espai Industry City del Mobile World Congress 2022 i la fira de referència per a empreses emergents 4 Years From Now.
Del 28 de febrer al 3 de març s’hi oferirà una programació ben variada que combinarà la part professional i empresarial del congrés amb l’oportunitat de relaxar-se i gaudir d’activitats lúdiques. De 12.00 a 18.00 hores s’hi organitzaran conferències, activitats de treball en xarxa i trobades professionals, que donaran pas, de 18.00 a 20.00 hores, a la franja d’afterwork, en què es podrà gaudir de sessions de DJ programades pels festivals Sònar, Cruïlla Barcelona i MIRA Digital Arts Festival.
A Beat Barcelona hi tindran espai iniciatives de Barcelona Activa, la Direcció de Promoció de Ciutat, la Direcció d’Economia Social i Solidària, l’Institut Municipal d’Informàtica, la Regidoria de Turisme i Indústries Creatives o Turisme de Barcelona. Paral·lelament, l’Ajuntament de Barcelona disposarà d’un espai específic, de 140 metres quadrats, que serà un punt de trobada i de promoció de la ciutat i que recollirà informació de les accions i programes estratègics de desenvolupament econòmic i de suport a l’emprenedoria i d’implementació de tecnologia, així com dels serveis orientats a la captació de talent internacional, entre altres.
“Barcelona with you”
Coincidint amb el Mobile World Congress s’ha engegat la campanya “Barcelona with you”, que s’emmarca en la línia estratègica de posicionament de la marca Barcelona i que vol subratllar la qualitat de ciutat diversa, que actua d’enllaç, que genera xarxes i convoca talent d’arreu, posant l’accent en la idea que Barcelona és una ciutat en què es creen contactes, que coopera i comparteix. Missatges i imatge posen en relleu tant la Barcelona que encarna el vessant històric fabril com el paisatge mediterrani i l’activitat que situa la ciutat com a pol del sector tecnològic a Europa.
La campanya arribarà a professionals vinguts d’arreu del món amb motiu del MWC22, amb suports digitals a l’aeroport, les principals estacions de tren i metro i indrets cèntrics de la ciutat. A més, també es pot veure a Madrid, a l’emblemàtica plaça del Callao, a les xarxes socials i en els diaris digitals del Regne Unit, Noruega, Finlàndia, Suècia, Bèlgica i Mèxic.