Creix el nombre de visites i famílies abonades al Tibidabo
Cultura i lleure. Més de 681.000 persones han gaudit de les atraccions i dels espectacles del parc, un 10% més que el 2022.
El Parc d’Atraccions del Tibidabo va rebre el 2023 més de 681.000 visitants, un 10% més que el 2022. El nombre de socis del club també creix un 8% i ja són més de 21.600 les famílies usuàries de l’abonament anual. Després de la programació de Nadal, el parc tanca la temporada fins al 2 de març.
Durant la campanya de Nadal, més de 92.000 persones han visitat el Tibidabo, amb propostes de temporada icòniques, com la pista de gel sostenible de 200 metres quadrats instal·lada a la plaça dels Somnis, per la qual han passat més de 12.000 persones.
El 2023 ha estat l’any de la consolidació de la realitat virtual, que amplia l’experiència d’atraccions estrella com la Muntanya Russa, el Tibidabo Express i Beyond. A més, propostes emblemàtiques del parc com el Krüeger Hotel i el cinema en 4D Dididado han atret 154.000 i 128.00 espectadors, respectivament, i el Marionetarium, més de 60.000.
Un parc solidari, formatiu i sostenible
Durant la propera temporada es consolidarà l’aposta per les jornades solidàries i educatives, com el Fisidabo, que permet a l’alumnat de quart d’ESO i batxillerat d’escoles de la ciutat aprendre sobre ciència, tecnologia i medi ambient. Aquest any ha assolit el rècord històric de participació, amb més de 2.400 estudiants.
A més de renovar l’acord de col·laboració amb Unicef, que ha permès l’escolarització de més de 100.000 nens i nenes de Madagascar i Guinea-Bissau i la construcció de més d’un centenar de centres educatius, el Tibidabo ha celebrat altres iniciatives solidàries com “Connecta’t al blau”, “Posa’t la gorra”, la Gran Festa del Cor, el Tibidavis o la Cançó de Pau.
Més de 806.000 usuaris i usuàries, un 19,5% més que el 2022, han fet ús de la Cuca de Llum per accedir al parc. Es tracta d’una de les mesures per promoure l’accés sostenible a la muntanya, en el marc del compromís del parc amb l’entorn.