El Tibidabo estrena temporada amb novetats
Tibidabo. El 2 de març s’obre la temporada que estrenarà una nova atracció de caiguda lliure.
Després de l’aturada de l’hivern, el Parc d’Atraccions del Tibidabo tornarà a obrir les portes dissabte, 2 de març. Serà l’estrena d’una temporada marcada per l’obertura d’una nova atracció de caiguda lliure de 52 metres d’altura, cridada a convertir-se en una de les propostes estrella del parc. L’objectiu és mantenir la línia ascendent tant pel que fa als ingressos com al nombre de visitants dels darrers anys.
La caiguda lliure, en què s’han invertit 2,4 milions d’euros, tindrà capacitat per a 24 persones i elevarà els visitants a 500 metres sobre el nivell del mar, des d’on tindran una visió de 360º de Barcelona, abans de caure al buit. S’està acabant d’instal·lar per poder-la inaugurar a la primavera.
Des del dia 3 de març sí que ja estaran disponibles altres novetats de la temporada del Tibidabo: l’espai CreaTibi by Lego, creat per l’Espai Lego amb la col·laboració d’Abacus Educació, que disposa d’una programació dirigida al foment de les vocacions científiques i una decoració inspirada en l’arribada de la dona a la Lluna.
L’atracció de terror passarà a dir-se Hotel 666 i oferirà un espai en què els visitants, si s’hi atreveixen, podran conèixer els personatges més emblemàtics de l’Hotel i fer-s’hi fotos. També s’estrenen els nous miradors, després de la reforma feta l’any anterior, i es renova l’oferta d’espectacles amb propostes per a tots els públics.
A més, s’impulsaran noves iniciatives solidàries, com la campanya “Gotes pel món”, en col·laboració amb el projecte educatiu “Tu també pots”, que convidarà les escoles a presentar accions pensades per millorar el món. La iniciativa s’afegeix a altres propostes solidàries i educatives que ja fa anys que se celebren, com el Fisidabo i el Mes de la Física, entre altres.
Consolidar el creixement dels darrers anys
El parc va tancar el 2023 amb 681.000 visitants, un 10% més que el 2022, i espera rebre més de 708.000 persones durant aquest any. També es confia a arribar als 900.000 viatgers de la Cuca de Llum, el premiat sistema de transport del parc i l’emblema de l’estratègia mediambiental del Tibidabo.