Formació per millorar l’atenció a les persones amb discapacitat als establiments turístics
Turisme. A les jornades hi han participat una seixantena de professionals del sector.
Un turisme de qualitat a Barcelona és també un turisme accessible i inclusiu per a tothom. Per promoure bones pràctiques als establiments i punts d’interès turístic de la ciutat, s’ha celebrat la tercera edició del Curs de turisme accessible i millora de l’oferta turística i l’atenció a persones amb discapacitat i altres necessitats diverses.
La nova formació, adreçada a professionals del sector turístic, perseguia donar a conèixer el concepte de turisme accessible, saber quines són les diferents necessitats de les persones amb discapacitat i promoure bones pràctiques per millorar l’oferta i l’atenció a aquest col·lectiu.
Hi han participat 66 professionals del sector turístic, les administracions públiques i empreses turístiques locals. El curs l’organitzen l’Ajuntament i Turisme de Barcelona, en col·laboració amb l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat i l’ECOM i ha comptat amb el suport d’entitats com l’ONCE, l’ACAPPS, Dincat, FESOCA i l’FSMCAT.