Negocis més socials i sostenibles
El Business With Social Value es realitza en col·laboració amb el Consorci de Turisme de Barcelona.
L’esdeveniment Business With Social Value promou les bones pràctiques empresarials inclusives i respectuoses amb el medi ambient.
Les empreses amb valor social tornen a ser protagonistes en la tretzena edició del Business With Social Value, que va tenir lloc a l’Hotel Alimara de Barcelona. Aquest acte té com a objectiu promoure la inclusió de productes i serveis de proveïdors socials i sostenibles, en empreses, organismes i institucions.
Al llarg de la jornada es van combinar diverses xerrades, testimonis i taules rodones, on les persones assistents van poder actualitzar coneixements i trobar noves oportunitats de negoci. També va facilitar el networking a aquelles empreses que donen prioritat al turisme sostenible.
El Business With Social Value es realitza en col·laboració amb el Consorci de Turisme de Barcelona i les federacions d’entitats que treballen a favor de les persones amb discapacitat o amb risc d’exclusió social. L’esdeveniment compta amb el patrocini de l’Ajuntament de Barcelona, la Fundació La Caixa, la Fundación Once, la Diputació de Barcelona i els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.
Premis a les bones pràctiques
Durant la jornada es van lliurar els premis a les bones pràctiques en quatre categories. El de sostenibilitat social el va guanyar l’Hotel Palace Barcelona, per la seva col·laboració amb xarxes contra el càncer. El de sostenibilitat ambiental el va guanyar el conjunt medieval Món Sant Benet, per la seva defensa sostenible del patrimoni.
El projecte de preservació de la tradició pesquera de Barcelona, de l’empresa Del Peix al Plat, es va endur el guardó en la categoria de sostenibilitat del patrimoni cultural, natural i de les tradicions. Per acabar, el projecte Estiu sense barreres, del Parc d’atraccions del Tibidabo, es va endur el premi en la categoria d’accessibilitat.