Primera missió presencial per reimpulsar el turisme de qualitat
Missió comercial. Barcelona Turisme encapçalarà una missió de promoció a Rússia.
Barcelona Turisme encapçalarà, a mitjan abril, una missió de promoció a Rússia per atreure turisme de qualitat i accelerar la reactivació del sector. Barcelona és la primera destinació de l’Estat que realitza una acció de promoció presencial des de l’inici de la pandèmia de la covid-19.
Segons tots els estudis de monitorització de dades i recerques, Rússia és el primer mercat que viatjarà. Tenint en compte, a més, que és un perfil de visitant amb capacitat de despesa i la previsible pujada de la renda per càpita de Rússia en els pròxims mesos, la delegació es desplaçarà a Moscou i Sant Petersburg per mantenir diferents trobades amb agents especialitzats en turisme prèmium com esdeveniments i convencions de grans empreses corporatives per poder impulsar Barcelona com a destinació de reunions per a empresaris i organismes russos.
Els objectius principals de la missió de Barcelona Turisme són els següents:
- Comunicar la situació de seguretat, amb l’acompliment i adequació de totes les mesures i protocols de seguretat establerts a la ciutat de Barcelona.
- Presentar l’oferta i les novetats de Barcelona per atendre les peticions del mercat rus.
- Ser pioners en l’organització d’accions de promoció de caràcter presencial seguint totes les mesures i els protocols de seguretat.
- Fer difusió dels nous continguts perquè els agents puguin preparar-se per a la temporada d’estiu.
- Atreure un visitant de qualitat, respectuós amb la destinació, que mostra interès per la cultura, la gastronomia i el territori dels entorns de Barcelona.