Torna el Beat Barcelona al MWC
Ajuntament. Amb el lema “The place to be”, el Beat Barcelona es concep com l’espai d’‘afterwork’ oficial.
Per segon any consecutiu, la ciutat té un espai propi en el Mobile World Congress (MWC) amb el Beat Barcelona. Impulsat conjuntament amb Mobile World Capital Barcelona i GSMA, aquest espai a l’aire lliure combina activitats i treball en xarxa amb experiències tecnològiques i una oferta musical programada pel Sónar, el Cruïllla i el MIRA. El seu objectiu és explicar a través de l’experiència, la cultura, la creativitat, l’arquitectura i la gastronomia que Barcelona és ideal per a l’ecosistema tecnològic i apropar el congrés a la ciutadania.
Amb el lema “The place to be”, el Beat Barcelona s’ha concebut com l’espai d’afterwork oficial del MWC Barcelona per connectar amb les tendències, la innovació i el teixit empresarial de Barcelona en un entorn més relaxat.
Disposa de 2.765 m2 situats en una zona a l’aire lliure del recinte que recrea el litoral barceloní inspirat en el mapa d’innovació urbana recollit al Green Deal 2030 i té un disseny sostenible signat per l’Institut d’Arquitectura Avançada (IAAC).
Entre les experiències que trobareu en aquesta zona hi ha les següents:
- Feel the Technology, una experiència personalitzada i gamificada que mostra serveis basats en tecnologies disruptives com la realitat immersiva, el metavers o la intel·ligència artificial.
- Herbie, una planta intel·ligent amb la qual podreu interactuar per descobrir totes les possibilitats que ofereix.
- Una galeria d’art digital, impulsada per Moool, amb peces emblemàtiques d’artistes de prestigi i una llarga trajectòria relacionada amb Barcelona.
- Àgora Beat, un espai de trobada on compartir continguts i coneixements de temes vinculats a la tecnologia i la ciutat.
- Degustar un menú elaborat amb productes de proximitat per Cuina Justa i la proposta gastronòmica de Rocambolesc i Casa Cacao.
El Beat Barcelona es vol consolidar com una proposta que s’ofereix al públic del MWC Barcelona per descobrir els atributs que la ciutat té com a espai d’innovació i transmetre des de la mateixa fira l’experiència de viure a la ciutat tot l’any.
El projecte tindrà continuïtat més enllà del MWC amb l’objectiu d’apropar a la ciutadania les experiències digitals. També es preveu un projecte de reutilització de la majoria dels materials sostenibles.
Aquesta aposta s’emmarca en l’estratègia de promoció econòmica internacional, amb l’objectiu de posicionar-se en els esdeveniments estratègics que tenen lloc a la ciutat oferint aquests espais d’experiència i d’informació com a reclam per generar activitat econòmica a la ciutat.