Turisme de Barcelona canvia l’eslògan "VisitBarcelona" per "This is Barcelona"
Aquesta nova etapa de promoció de la ciutat suposa un canvi radical del lema que des de fa 15 anys utilitza el Consorci Turisme de Barcelona.
A partir del 22 d’agost la promoció de la ciutat s’adreça a un visitant que generi més retorn amb l’eslògan “This is Barcelona”.
Aquesta nova etapa de promoció de la ciutat suposa un canvi radical del lema que des de fa 15 anys utilitza el Consorci Turisme de Barcelona i representa l’essència del que és Barcelona: cultura, identitat, música, patrimoni i arquitectura.
Es tracta d’un canvi coherent en la línia que encaixa amb la nova estratègia d’adreçar-nos a un visitant de més valor afegit i que generi més retorn social.
Què és Barcelona
This is Barcelona és una manifestació del que som i com volem ser coneguts i reconeguts al món. Ens volem mostrar al món pels atributs i l’oferta de ciutat, no de manera genèrica com a destinació.
El lema VisitBarcelona es va començar a utilitzar el 2009 quan es va posar en marxa el portal per promocionar la destinació turística. Actualment, té 2.620.000 usuaris i rep 8.100.000 visites.