El plenari del CFPB aprova el Pla de Treball del curs i debat sobre les dades de matrícula i l’FP Dual Ocupacional
Participació. 15 línies de treball i 49 propostes d’actuació
El CEMB i el CFPB celebren el ‘Debat de debats’ per presentar i lliurar els informes del curs 2024-2025
Comissions. L'acte va tenir lloc a la Sala Moragues del Born, Museu d’Història de...
Més d’un centenar de joves reflexionen sobre com enfortir la participació estudiantil als centres educatius
Jornada. Organitzada pel Consell de la Joventut de Barcelona (CJB)
El CEMB inicia el curs amb la visita del president del Consell d’Educació de Catalunya i l’aprovació dels informes de les comissions del curs 2024-25
Plenari. A l'Institut Poeta Maragall
El CEMB presenta la nova Guia per a representants municipals als consells escolars de centre
Jornada. Més de 175 representants municipals als consells escolars de centre van...
El CEMB fa un seguiment de les accions de lluita contra l’emergència climàtica als centres educatius de la ciutat
Participació. Retorn de les propostes de la Comissió d’Educació activa per l...
Barcelona avança en l’equitat educativa
Educació. Segons l’Informe d’oportunitats educatives, la segregació escolar es...
El CEMB i el CFPB presenten la 5a edició de l’informe “Oportunitats Educatives a Barcelona 2024” per repensar les polítiques públiques d’educació
Jornada. El dijous 9 d'octubre a l’INS Barri Besòs
El CFPB analitza els avenços i reptes del primer any d’FP Dual intensiva amb una jornada al MediaTIC
Jornada. Reunint a representants institucionals, empresarials, sindicals i...
El CFPB organitza una jornada de balanç de la implementació de l’FP Dual a Barcelona
FP Dual. Dilluns 7 de juliol a partir de les 11h al MediaTIC
El CEMB tanca les comissions de treball del curs 2024-2025
Participació. Els informes es portaran a aprovació en el Plenari del CEMB de tardor
“Si a les aules no es pren partit clarament a favor de la democràcia, la justícia i la igualtat, s’està permetent l’avenç dels discursos autoritaris”
Entrevista. Enrique Díez Gutiérrez, doctor en Ciències de l’Educació.