Vés al contingut
Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano
  • English

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Noticies
Agenda
Mapa
Com s'hi va

IMI

Institut Municipal d'Informàtica

Inici
Menu navigation instructions

Instructions for screen readers and keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the horizontal arrow keys on the first level of the menu.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
Menu navigation instructions

Instructions for keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the vertical arrow keys on the first level of the menu.
  • Use the right arrow key to display the second level.
  • Browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
  1. Inici
  2. / Contractació
  3. / Informació acord marc

Acord Marc per al desenvolupament de projectes TIC de l’Ajuntament de Barcelona

Introducció

L’IMI va endegar l’any 2018 un procés de preparació d’un acord marc per al desenvolupament de projectes TIC. Durant el 2019 es va iniciar el procés de selecció d’empreses, mitjançant un procés de licitació oberta en la que van participar més de 109 empreses. A finals de 2020 es van començar a formalitzar els primers lots d’aquesta homologació.

Són objecte d’aquest Acord Marc els treballs de consultoria, tant tecnològica com estratègica, el desenvolupament i evolució d’aplicacions, així com altres serveis de suport a l’execució de projectes que siguin impulsats tant per part de l’IMI com d’altres organismes de l’Ajuntament de Barcelona adscrits a l’Acord Marc.

Amb la implantació de l’Acord Marc, s’espera obtenir la racionalització del procés de contractació i reducció del temps necessari en els processos de contractació de projectes TIC.

Dades clau de l’acord marc

Icona monitor

ABAST – Projectes TIC < 800.000 € (excloent projectes d’infraestructura i manteniment d’aplicacions)

Icona casa

ÀMBIT D’APLICABILITAT – Ajuntament de Barcelona i Organismes Autònoms

Icona cronòmetre

DURADA – 2 anys + 2 pròrrogues d’un any

Icona gràfic

ESTRUCTURA – 7 lots (un amb sublots) agrupats en 3 categories (consultoria, construcció, gestió)

Icona persones

PROVEÏDORS A SELECCIONAR – 8 proveïdors per Lot

Icona lupa

TRANSPARÈNCIA – Seguiment del procés global de l’Acord Marc i publicació al portal del perfil del contractant dels proveïdors adjudicataris dels contractes basats

Estructura de Lots

A efectes de selecció de proveïdors, l’Acord Marc es divideix en tres agrupacions de Lots i en 8 Lots i sublots diferents.

Agrupació de lots de consultoria
  • Lot 1: Consultoria Estratègica i de Processos TIC (Consultoria estratègica, d’organització i processos, i d’avantprojectes)
  • Lot 2: Consultoria Tecnològica
Agrupació de lots de construcció
  • Lot 3: J2EE
  • Lot 4: SAP
  • Lot 5: Data Analytics
  • Lot 6: PYTHON, que es divideix en dos sublots:
    • Sublot 1 (Sistemes d’informació)
    • Sublot 2 (Aplicacions)
Agrupació de lot de gestió
  • Lot 7: Oficina Tècnica
Veure els proveïdors homologats

Informació rellevant per als proveïdors homologats

Funcionament de l’acord marc

En aquest apartat es detallen alguns dels aspectes més rellevants en relació al funcionament de l’acord marc.

Procediment de la licitació dels contractes basats
Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
Report mensual dels proveïdors

FAQs

  • Els perfils s’han de fer servir als contractes basats amb el mateix rol amb què han estat adscrits a l’acord marc. No obstant, es poden fer servir perfils adscrits en un altre rol si:

    • Compleixen la solvència i les millores criteris valoració
    • El perfil amb el que es substitueixi tingui una tarifa superior al perfil requerit

    Només en algunes licitacions, quan així ho indiqui el document de condicions administratives del contracte basat, es podrà oferir com a millora la incorporació a l’equip de treball de perfils no adscrits a l’acord marc. La incorporació d’aquests perfils i la dedicació que se n’ofereixi, podrà anar en detriment de la dedicació de l’equip inicialment previst en el plec, tot i respectant la dedicació mínima dels perfils requerida.

  • Es poden fer servir perfils adscrits en un altre rol si:

    • Compleixen la solvència i les millores criteris valoració
    • El perfil amb el que es substitueixi tingui una tarifa superior al perfil requerit
  • En algunes licitacions, quan així ho indiqui el document de condicions administratives del contracte basat, es podrà oferir com a millora la incorporació a l’equip de treball de perfils no adscrits a l’acord marc. La incorporació d’aquests perfils i la dedicació que se n’ofereixi, podrà anar en detriment de la dedicació de l’equip inicialment previst en el plec, tot i respectant la dedicació mínima dels perfils requerida.

  • Sí, és possible per als perfils opcionals que no hagin estat adscrits durant el procés d’homologació o quan es tracti de perfils de millora (addicionals a l'equip adscrit) previstos al quadre de característiques o al document de condicions administratives del contracte basat.

Barcelona City Council logo
  • Contacta
  • Avís legal
  • Accessibilitat