Vés al contingut
Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano
  • English

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Noticies
Agenda
Mapa
Com s'hi va

IMI

Institut Municipal d'Informàtica

Inici
Menu navigation instructions

Instructions for screen readers and keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the horizontal arrow keys on the first level of the menu.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
Menu navigation instructions

Instructions for keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the vertical arrow keys on the first level of the menu.
  • Use the right arrow key to display the second level.
  • Browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
  1. Inici
  2. / Contractació
  3. / Informació acord marc
  4. / Procediment de licitació dels contractes basats

Procediment de licitació dels contractes basats

Meses de contractació

Per als contractes basats amb un import de licitació (IVA exclòs) major de 50.000€ es constitueix una mesa de contractació. La resta de contractes tenen un òrgan avaluador.

  • Quan hi ha un òrgan avaluador a l’oferta només hi ha un sobre i l’obertura d’ofertes no és pública. Una vegada és realitzada la valoració de les ofertes, es publica a la plataforma de contractació un informe amb la valoració. Els licitadors no coneixen qui s’ha presentat al basat fins a la publicació d’aquest informe.
  • En funció del tipus de criteris d’avaluació hi ha una o dues meses de contractació:
    • Sobre AC per criteris 100% automàtics => 1 mesa
    • Sobre AB + Sobre C => proposta d’adjudicació => 2 meses

L’única mesa que és pública és la que conté l’oferta econòmica i la de criteris automàtics => Sobre AC/Sobre C

En aquest esquema es mostren els tres models de valoració segons l’import del contracte:

Meses de contractació

 

Publicació de la licitació dels contractes basats

Les invitacions per als basats s’envien a través de la plataforma de licitació a les adreces de contacte que s’han indicat en el registre de la plataforma de contractació.

La plataforma només permet l’enviament de la invitació a una única adreça electrònica de contacte. Una vegada es rep la invitació, es poden inscriure a la licitació altres membres de l’empresa (representants amb signatura i sense).

Les licitacions dels contractes basats són visibles des de la plataforma de contractació: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/licitacioelectronica

A la plataforma es publicarà la següent documentació per a cada basat:

  • Informe tècnic necessitat Basat
  • Incoació Basat
  • Decret A Basat
  • Plec Tècnic Basat
  • Condicions Administratives Basat
  • Annexos Condicions Administratives (en format Word per poder complimentar)
  • Plac Adm acord marc (SICE ens obliga a penjar-lo si no no el posaríem perquè les empreses ja el tenen per quadruplicat)
  • Dubtes incompatibilitat (si fos necessari)

També es publicarà qualsevol avís que hi hagi en relació amb la licitació.

Cal inscriure’s a la licitació del contracte basat i designar les adreces electròniques per rebre notificacions i avisos.

Terminis de presentació d’ofertes

En funció dels criteris d’adjudicació del contracte basat,i per tant de la complexitat de l’oferta a presentar,es deix com a mínim el següent termini per a la presentació d’ofertes:

Terminis presentació ofertes

Els proveïdors poden demanar ampliació del termini de presentació d’ofertes i és potestat de l’òrgan de contractació ampliar-ho o no.

Per demanar l’ampliació de termini cal adreçar un correu electrònic a imi_gestio_contractacio@bcn.cat en còpia l’adreça electrònica de referència per a les consultes sobre la licitació que s’hagi indicat en el plec anteriorment. En el cas que s’ampliï el termini es comunicarà a través d’una nota informativa a la plataforma de licitació i addicionalment per correu electrònic a les persones responsables de les empreses homologades en aquell lot.

 

 

Barcelona City Council logo
  • Contacta
  • Avís legal
  • Accessibilitat