El Banc del Moviment amplia l’atenció presencial de les urgències amb cita prèvia

29/01/2021 - 09:32

Ateses les mesures vigents per a la contenció de la covid-19, el Banc del Moviment atén les consultes i les peticions de manera telemàtica i només atén presencialment les situacions d’urgència amb cita prèvia.

Fins ara l’atenció a les urgències només es feia al punt d’atenció de BCN Dreta ubicat a Nou Barris. A partir de l’1 de febrer també s’atendran aquests casos valorats com a urgents i amb cita prèvia al punt d’atenció de BCN Esquerra ubicat a Sants-Montjuïc.

Podeu posar-vos en contacte amb el Banc del Moviment per demanar cita prèvia o atenció telemàtica:

– Trucant al 610223707.
– Enviant un missatge a bancdelmoviment@bcn.cat.

El Banc del Moviment és un servei municipal que s’ofereix en col·laboració amb les entitats Banc Solidari de Material Ortopèdic, Associació Catalana de l’Afectat d’Esclerosi Múltiple i Nexe Fundació. La funció d’aquest servei és proporcionar productes de suport per a la mobilitat i productes de suport tecnològics per a tots tipus de discapacitats, per a persones que ho necessitin en servei de préstec per un període inicial de 6 mesos. Per altra banda, el Banc del Moviment funciona gràcies a la solidaritat de particulars i d’entitats que donen productes per a la seva reutilització.