El Banc del Moviment manté l’atenció telemàtica i de les urgències

30/10/2020 - 15:25

Continua provisionalment aturada l’atenció presencial als dos punts d’atenció del servei i es manté l’atenció telemàtica i de les urgències.

Atenent les recomanacions de les autoritats sanitàries i de l’Agència de Salut Pública de Barcelona, el Banc del Moviment, xarxa solidària de productes de suport de Barcelona, no fa atenció presencial als dos punts d’atenció en l’horari habitual. Es manté l’atenció telemàtica i fa atenció presencial només en cas d’urgència i amb cita prèvia.

La mesura té com a objectiu protegir de la covid-19 a les persones usuàries del servei i també a les que fan l’atenció al públic. Seguirem actuant seguint les recomanacions de les autoritats i publicarem qualsevol novetat informativa a la nostra pàgina web barcelona.cat/accessible.

El Banc del Moviment atendrà qualsevol petició d’informació a través del telèfon 610223707 i del correu electrònic bancdelmoviment@bcn.cat.

El Banc del moviment és un servei municipal que s’ofereix en col·laboració amb les entitats Banc Solidari de Material Ortopèdic, Associació Catalana de l’Afectat d’Esclerosi Múltiple i Nexe Fundació. La funció d’aquest servei és proporcionar productes de suport a la mobilitat de les persones que ho necessitin en servei de préstec per un període inicial de 6 mesos. Per altra banda, el Banc del Moviment funciona gràcies a la solidaritat de particulars i d’entitats que donen productes per a la seva reutilització.