Els equipaments amb més afluència de públic han estat el Poble Espanyol amb 30.000 assistents; el Castell de Montjuïc, amb 15.200; el CaixaFòrum, amb 5.700; la Fundació Joan Miró amb 5.500 i la Fundació Mies van der Rohe amb 3.500.
A més, cal posar en valor l’èxit dels diferents itineraris que han tingut lloc durant el cap de setmana, que proposen noves formes de mirar Montjuïc. Bon exemple d’això han estat l’itinerari Parlar amb les plantes organitzat pel Teatre Lliure, el Cementiri de Montjuïc i el Museu Etnològic i de Cultures del Món; L’art de caminar, fruit de la col·laboració entre el Museu Nacional d’Art de Catalunya i el Castell de Montjuïc; o l’itinerari inaugural de Montjuïc 360º, en què han participat més de 200 persones. Montjuic 360º és el primer sender homologat per la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) que transcorre íntegrament dins la ciutat de Barcelona i forma part del Pla Director de Camins del Parc de Montjuïc elaborat per l’Ajuntament de Barcelona.
La iniciativa Viu Montjuïc, el Parc de la Cultura, neix de la voluntat de coordinació dels diferents actors culturals de Montjuïc i està coorganitzada i finançada pels mateixos equipaments, pel Districte de Sants-Montjuïc, l’Institut de Cultura de Barcelona i la Quarta Tinència d’Economia, Hisenda, Promoció Econòmica i Turisme que, a través de l’impost turístic, impulsa iniciatives per millorar el lleure i gaudir d’un espai públic verd i cultural de qualitat adreçat especialment als veïns i veïnes de Barcelona.
La primera edició de Viu Montjuïc es va celebrar a l’octubre de 2021 i ja va ser un èxit rotund de públic, amb l’assistència de 37.000 persones. La segona edició, que es va celebrar a l’octubre de l’any passat, pràcticament va doblar el públic assistent, amb més de 60.000 persones que van gaudir de les activitats culturals i de lleure proposades.