La sessió extraordinària de cartipàs començarà a les 18.30 hores, i tot seguit, a les 19.00 h, tindrà lloc la sessió ordinària.
El seguiment de les dues sessions es podrà fer en línia mitjançant el canal de Youtube, o des de la pàgina web del Districte. Ambdues sessions comptaran amb les següents mesures d’accessibilitat a la comunicació:
Interpretació en llengua de signes
Subtitulació en pantalla
Adjuntem els enllaços corresponents a cada sessió. Podeu consultar les ordres del dia corresponents als documents adjunts.
Sessió extraordinària a les 18.30 h
Sessió ordinària a les 19.00 h
Com participar a la sessió ordinària
Les peticions de formulació de les sol·licituds d’intervenció de veïnes i veïns que vulguin assistir telemàticament a la sessió ordinària, es podran fer fins a les 19.00 h del dilluns, 23 d’octubre, mitjançant la plataforma municipal IRIS.
La identificació ha de ser de forma completa amb nom i cognoms. No s’admetran pseudònims ni sigles abreujades.
Les persones que demanin intervenir mitjançant participació directa i ho hagin demanat prèvia i expressament, rebran l’enllaç una hora abans de l’inici del Plenari. La Presidència del Consell del Districte donarà compte en el punt a què es refereixin, de les sol·licituds de participació rebudes mitjançant aquest canal, donant la paraula durant la sessió al regidor del Districte per què doni resposta.
Es recorda a les persones que demanin intervenir mitjançant participació directa, que la sessió es gravarà en línia, i, per tant, la seva participació serà retransmesa en directe, i no podran gravar la sessió des dels seus ordinadors sense l’autorització expressa de la resta de participants.
El Consell Plenari és l’òrgan de representació i de participació col·lectiva del districte. La presidència recau en un regidor o regidora, nomenat per l’alcalde o l’alcaldessa, i està constituït per consellers i conselleres en una representació proporcional als resultats electorals del territori que representa.