Podeu seguir la sessió en línia a través del web del Districte.
La sessió comptarà amb les següents mesures d’accessibilitat a la comunicació:
Interpretació en llengua de signes
Subtitulació en pantalla
Bucle magnètic
Podeu consultar l’ordre del dia al document adjunt.
Com participar a la sessió ordinària
Els veïns i veïnes poden participar-hi de forma presencial o de forma telemàtica.
De forma presencial: Hauran d’omplir un formulari que se’ls lliurarà quan accedeixin a la sala.
De forma telemàtica: les peticions de formulació de les sol·licituds d’intervenció de veïnes i veïns que vulguin assistir telemàticament a la sessió ordinària, es podran fer fins a les 18.30 h del dimarts, 12 de març, mitjançant la plataforma d’atenció en línia.
La identificació ha de ser de forma completa amb nom i cognoms. No s’admetran pseudònims ni sigles abreujades.
Es recorda a les persones que demanin intervenir mitjançant participació directa, que la sessió es gravarà en línia, i, per tant, la seva participació serà retransmesa en directe, i no podran gravar la sessió des dels seus ordinadors sense l’autorització expressa de la resta de participants.
El Consell Plenari és l’òrgan de representació i de participació col·lectiva del districte. La presidència recau en un regidor o regidora, nomenat per l’alcalde o l’alcaldessa, i està constituït per consellers i conselleres en una representació proporcional als resultats electorals del territori que representa.