Convocatòria semipresencial i telemàtica del Consell Plenari del Districte de Sarrià – Sant Gervasi

19/03/2021 - 13:25

El proper 23 de març de 2021 a partir de les 18.30 h tindrà lloc el primer consell Plenari de l’any del districte de Sarrià – Sant Gervasi en format semipresencial i telemàtic.

Amb motiu de l’actual situació sanitària derivada de l’afectació de la covid-19 i d’acord amb el que estableix la normativa sanitària vigent, amb limitació d’aforament de les reunions, es celebrarà sense presència ciutadana.

La sessió serà retransmesa des de la sala de plens de la seu del Districte, plaça del Consell de la Vila núm 7, i es podrà seguir per streaming a través de YouTube i des de la pàgina web del Districte.

Intervencions de les entitats i de la ciutadania mitjançant IRIS

La celebració telemàtica fa que no sigui possible donar entrada en directe als possibles peticionaris d’informacions i/o preguntes dels punts de la part decisòria, de la part d’impuls i control i del torn final obert de paraules de l’ordre del dia.

Per aquest motiu, les persones que no siguin membres dels consells dels districtes previstes a les Normes reguladores del funcionament dels districtes de la ciutat de Barcelona (NRFD) estan referides exclusivament a una modalitat d’assistència presencial, i no pas remota.

Per tal de garantir la participació ciutadana, totes aquelles persones que vulguin, podran presentar dites sol·licituds d’intervenció mitjançant la plataforma IRIS, fins a les 18.30 hores del dia 22 de març de 2021, en l’apartat d’òrgans de participació de les informacions i consultes de la web municipal on hi haurà un d’específic per al Plenari del Districte, que inclourà un formulari amb uns camps específics, continguts en els enllaços següents, a triar pels peticionaris, en llengua catalana o castellana.

Català

Castellà

Anglès

La Presidència del Consell del Districte donarà compte en el punt a què es refereixin, de les sol·licituds de participació rebudes mitjançant aquest canal, donant la paraula durant la sessió al regidor del Districte per què doni resposta.

L’enllaç per aquesta participació directa es farà arribar, amb instruccions per facilitar la connexió, per correu electrònic el mateix dia de la sessió del Consell de Districte i tan sols a les persones que hagin demanat prèvia i expressament intervenir mitjançant aquest sistema

 Les intervencions del torn final de l’ordre del dia, depenent de la durada temporal de la sessió fins al moment de tractar aquest punt, i, atesa la limitació actual de mobilitat nocturna (toc de queda), no seran presentades pels ciutadans ni llegides  ni contestades en la mateixa sessió, en cas que no puguin ésser presentades i/o respostes pel govern del Districte en directe, es podrà posposar llurs respostes posteriorment, i per escrit, mitjançant la mateixa plataforma IRIS, si escau.

Es recorda a les persones que demanin intervenir mitjançant participació directa, que la sessió es gravarà en streaming, i, per tant, la seva participació serà retransmesa en directe, i no podran gravar la sessió des dels seus ordinadors sense l’autorització expressa de la resta de participants.