L'Oficina d’Atenció Ciutadana, tancada per obres

09/12/2024 - 08:00

Del 16 al 31 de desembre de 2024, amb motiu de la realització d’obres de millora, l'Oficina d’Atenció Ciutadana, situada al carrer d'Anglí 31, romandrà tancada.

Per tal de seguir informant a la ciutadania i poder realitzar alguns dels tràmits habituals, s’habilitaran dos punts d’atenció presencial alternatius a la Seu del Districte (plaça del Consell de la Vila, 7), que estaran operatius de les 08.30 a les 14.30 h.

En aquests punts alternatius, pels quals no caldrà demanar cita prèvia, s’hi podrà demanar informació de tràmits, realitzar tràmits relacionats amb la Targeta Rosa i hi haurà un punt de Registre per aquella documentació que vagi adreçada a l’Ajuntament de Barcelona.

Cal tenir en compte que els dies 24 i 31 de desembre, els dos punts d’atenció romandran tancats.

A més, mentre durin les obres, el punt d’informació del Porta a Porta deixarà de presentar servei en aquesta oficina del carrer d’Anglí 31, i s’habilitarà el telèfon 658 540 845 per informació sobre aquest servei.