Una campanya per rellançar la ciutat com a destinació gastronòmica de referència

Una campanya per rellançar la ciutat com a destinació gastronòmica de referència

Ocupació i treball. Al vídeo promocional de la campanya hi apareixen, entre d’altres, Ferran Adrià, els germans Roca i Carme Ruscalleda.

“La revolució gastronòmica continua a Barcelona” promocionarà a escala estatal i internacional l’excel·lència de la ciutat en aquest àmbit. Els objectius són dinamitzar el sector de la restauració, que s’ha vist molt afectat per la pandèmia, i el del visitant, ja que facilita la captació d’un turisme cultural i d’alt poder adquisitiu.

La iniciativa, que impulsa Barcelona Turisme, començarà al juny i es basa en les intervencions de cuiners que han impulsat restaurants de referència arreu del món. Al vídeo promocional hi apareixen, entre altres, Ferran Adrià, Joan Roca i Carme Ruscalleda. També destaquen, però, el fet que la ciutat sigui un camp de proves per a molts joves cuiners i l’aposta pel producte de proximitat i per acostar l’alta cuina al gran públic.

Els quatre eixos de la campanya, triats a partir de valors predominants en l’alta cuina que es fa a la ciutat, són la genialitat i la innovació, el respecte per la tradició mirant al futur, la sostenibilitat i els productes locals i de temporada.

A Barcelona hi ha gairebé 5.600 restaurants i més de 3.000 bars. Segons el darrer Informe de l’activitat turística, l’activitat principal que fan els visitants a la ciutat és la degustació de la gastronomia, amb un 92,4%.

 

 

Més informació