Actuacions encaminades a evitar desplaçaments a la ciutadania: millores en el portal de tràmits i telefònics
Per avançar en el desenvolupament d’una administració moderna i democràtica al servei de les persones, i facilitar la realització dels tràmits necessaris partint d’un profund respecte pel temps de la ciutadania, es despleguen quatre accions:
- Incrementar els mitjans d’atenció no presencials per reduir el temps que la ciutadania destina a fer tràmits administratius i a la vegada estalviar-li desplaçaments innecessaris, ampliant els tràmits en línia disponibles en l'Oficina Virtual de Tràmit.
- Gratuïtat del telèfon 010 per potenciar-lo com un canal per a la realització de tràmits i no només per a l’obtenció d’informació.
- Construir un nou portal web per a la realització de tràmits, ampliant-ne les funcionalitats i vetllant per una usabilitat idònia.
- Potenciar els quioscos d’autoservei ressaltant el fet que són uns instruments molt fàcils d’usar i que permeten fer tràmits sense que calgui una atenció presencial.
Més informació a l'Oficina Virtual de Tràmits: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/oficinavirtual/ca
Data de la darrera actualització: març 2024
Any d’inici
2017
Any previst de finalització
Servei continu
Gerència de Serveis Generals
Direcció de Serveis d’Informació i Atenció Ciutadana