Actuacions encaminades a evitar desplaçaments a la ciutadania: millores en el portal de tràmits i telefònics

Per avançar en el desenvolupament d’una administració moderna i democràtica al servei de les persones, i facilitar la realització dels tràmits necessaris partint d’un profund respecte pel temps de la ciutadania, es despleguen quatre accions:

  1. Incrementar els mitjans d’atenció no presencials per reduir el temps que la ciutadania destina a fer tràmits administratius i a la vegada estalviar-li desplaçaments innecessaris, ampliant els tràmits en línia disponibles en l'Oficina Virtual de Tràmit.
  2. Gratuïtat del telèfon 010 per potenciar-lo com un canal per a la realització de tràmits i no només per a l’obtenció d’informació.
  3. Construir un nou portal web per a la realització de tràmits, ampliant-ne les funcionalitats i vetllant per una usabilitat idònia.
  4. Potenciar els quioscos d’autoservei ressaltant el fet que són uns instruments molt fàcils d’usar i que permeten fer tràmits sense que calgui una atenció presencial.
     

Impactes de Temps: 

  • Facilitació de la conciliació laboral i personal.
  • Millora de l’accessibilitat als serveis municipals.
  • Reducció del temps de desplaçaments i millora de l’organització urbana.


Més informació:
Oficina Virtual de Tràmits

Data de la darrera actualització: març 2024

Any d’inici
2017

Any previst de finalització
Servei continu

Gerència de Serveis Generals
Direcció de Serveis d’Informació i Atenció Ciutadana