Actuacions encaminades a reduir l’impacte en el temps de la ciutadania que es atesa en les oficines de manera presencial

Mitjançant la incorporació de preguntes en les enquestes dirigides a la ciutadania que permetin valorar l'impacte en temps dels tràmits d'atenció ciutadana de l'Ajuntament, es pretén reduir el nombre d’atencions presencials que es puguin fer online, fent que aquestes siguin les imprescindibles i s’hi pugui dedicar més temps. També es contempla reduir la complexitat dels tràmits online, i impulsar el funcionament de les OAC posant en funcionament el nou servei l’OAC ET TRUCA.

En primer lloc, cal incorporar preguntes/qüestions d’interès en les enquestes que porta a terme la Direcció (per exemple, si el temps destinat a un tràmit és d'ús personal o laboral). Posteriorment, cal aplicar una metodologia contrastada per tal de valorar el seu impacte. L’impacte cal adreçar-ho a usos del temps i també a horaris (pel seu impacte en termes de salut i conciliació).

 

Data de la darrera actualització: març 2024

Any d’inici
2021

Any previst de finalització
Servei continu

Gerència de Serveis Generals
Direcció de Serveis d’Informació i Atenció Ciutadana