Vés al contingut
Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano
  • English

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Noticies
Agenda
Mapa
Com s'hi va

Usos del temps

Inici
Menu navigation instructions

Instructions for screen readers and keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the horizontal arrow keys on the first level of the menu.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • Qui som?
    Qui som?
    • Sobre nosaltres
    • Capital Mundial de les Polítiques del Temps
    • Glossari de temps
    • Actualitat
  • Xarxa d'Empreses Nust
    Xarxa d'Empreses Nust
    • Què és la Xarxa NUST?
    • Com funciona
    • Activitats
    • Qui en forma part i què fan
    • Programa de Mentoria en Organització del Temps
    • Com adherir-se
    • Preguntes freqüents
  • Pacte del temps
    Pacte del temps
    • Què és el Pacte del Temps?
    • Compromís institucional
    • Eixos d’actuació
    • Qui en forma part i què fan
    • Com adherir-se
    • Actuacions
  • Actuacions a la ciutat
    Actuacions a la ciutat
    • Polítiques públiques de l'Ajuntament
    • Actuacions de les organitzacions
  • Organitzacions participants
  • Què fem?
    Què fem?
    • LabTemps
    • Premis
    • Jornades i congressos
    • Subvencions
    • Servei d’Assessorament a Empreses
    • Fent xarxa
Menu navigation instructions

Instructions for keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the vertical arrow keys on the first level of the menu.
  • Use the right arrow key to display the second level.
  • Browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • Qui som?
    Qui som?
    • Sobre nosaltres
    • Capital Mundial de les Polítiques del Temps
    • Glossari de temps
    • Actualitat
  • Xarxa d'Empreses Nust
    Xarxa d'Empreses Nust
    • Què és la Xarxa NUST?
    • Com funciona
    • Activitats
    • Qui en forma part i què fan
    • Programa de Mentoria en Organització del Temps
    • Com adherir-se
    • Preguntes freqüents
  • Pacte del temps
    Pacte del temps
    • Què és el Pacte del Temps?
    • Compromís institucional
    • Eixos d’actuació
    • Qui en forma part i què fan
    • Com adherir-se
    • Actuacions
  • Actuacions a la ciutat
    Actuacions a la ciutat
    • Polítiques públiques de l'Ajuntament
    • Actuacions de les organitzacions
  • Organitzacions participants
  • Què fem?
    Què fem?
    • LabTemps
    • Premis
    • Jornades i congressos
    • Subvencions
    • Servei d’Assessorament a Empreses
    • Fent xarxa
  1. Inici
  2. / TALLER "Com Millorar La Comunicació I La Valoració de Les Mesures de Conciliació I Usos del Temps"

TALLER "Com millorar la comunicació i la valoració de les mesures de conciliació i usos del temps"

El passat 30 d'abril es va realitzar el primer taller d'intercanvi de la Xarxa NUST d'aquest any. L'objectiu d'aquesta activitat era proposar eines de comunicació i màrqueting intern per millorar la valoració de les mesures de conciliació i usos del temps. El taller va comptar amb l'assistència de 23 persones de 18 empreses i entitats diferents.

A la primera part, tres empreses de la Xarxa NUST van exposar les seves experiències amb la intenció de fomentar el debat. Oscar Bermejo Giménez, director de projectes de Softmachine, va destacar el funcionament de la bossa d'hores que fan servir a l'empresa per gestionar la flexibilitat horària. Ana Gómez de Aranda, cap de personal de Lacer, va explicar els canvis que l'empresa ha anat incorporant en els últims 15 anys per comunicar millor les seves polítiques de conciliació i temps, com ara l'adopció d'enquestes per fer un seguiment de la valoració que en fan els seus treballadors i treballadores i el Pla d'Igualtat. Finalment, Daniel Del Valle Granada, director de desenvolupament i recerca de Great Place to Work va exposar una sèrie d'exemples de mesures de comunicació basades en les experiències portades a terme en el quotidià de la consultoria, basades en la metodologia Gift work.

Desprès de les presentacions les persones assistents van treballar en petits grups abans de posar en comú en plenari les seves pròpies experiències i bones pràctiques en màrqueting intern i comunicació. A més del calendari laboral i dels portals d'intranet per a la gestió de la flexibilitat horària o del teletreball, els i les participants van destacar la necessitat de fomentar la participació del personal mitjançant enquestes i reunions de valoració periòdiques, a més de la comunicació directa amb les i els caps de departament. També van assenyalar la importància de comptar amb els departaments especialitzats a l'hora de dissenyar noves eines de comunicació i màrqueting.

Fitxers relacionats:

  • Síntesi Taller Pati Llimona 30 Abril 2014 (PDF 606.44 KB)
  • Presentació Great Place To Work (PDF 2.17 MB)
Barcelona City Council logo
  • Contacte
  • Avís legal
  • Accessibilitat