En marxa la campanya de TMB i l’IMPD “Posa’t a la meva pell, no al meu lloc”

La iniciativa té com a objectiu fomentar l’ús correcte dels seients reservats al transport públic.

Una de les imatges de la campanya de TMB i IMPD. Fotografia d'una dona amb un respirador davant la porta de l'ascensor d'una boca de metro. A la seva esquerra, hi posa 'Posa't a la meva pell, no al meu lloc'.
28/01/2025 - 11:50 h Ajuntament de Barcelona

Aquest dimarts 28 de gener l’IMPD i TMB han donat el tret de sortida a la campanya “Posa’t a la meva pell, no al meu lloc”. La iniciativa posa el focus en conscienciar la ciutadania sobre la importància de cedir els seients reservats i altres zones preferents al transport públic a les persones amb discapacitat o mobilitat reduïda. A banda, la col·laboració també busca visibilitzar la realitat quotidiana d’aquest col·lectiu, que té prioritat en aquests espais.

Amb el lema que dona nom a la campanya, s’ha llançat una acció pedagògica directa que apel·la tant a les persones que fan un ús voluntari com inconscient d’aquests espais reservats. Així, els missatges visuals i audiovisuals transmeten en primera persona la problemàtica que genera no respectar les zones preferents al transport públic.

A partir d’avui, la campanya es desplegarà als canals de comunicació de la ciutat i de TMB amb l’objectiu d’arribar al màxim de ciutadans i ciutadanes. Podeu consultar més informació a la pàgina web de TMB i a la pàgina web de Barcelona Accessible.