Traductor de
:
Horarios
Días | Horas | Preus | Observaciones | |
---|---|---|---|---|
Dissabte i diumenge |
a les 12.00 h |
Entrada general: 15 €
(+ despeses de gestió) |
Durada: 80 minuts |
Teatre Apolo
- Dirección:
- Avinguda del Paral·lel, 57 - 61
- Distrito:
- Sants-Montjuïc
- Barrio:
- el Poble-sec
- Ciudad:
- Barcelona
Tot comença quan la màquina central de reptes deixa d’emetre; és la màquina essencial perquè està connectada directament amb el món de la imaginació; sense, no hi ha reptes, perquè la imaginació dels nens i els jocs en família corren un greu perill.
El professor Neutrón intenta arreglar la màquina amb l’ajuda del públic, però s’adonen que la màquina està bé, el que falla és que el món Imaginus, es veu que la imaginació dels nens està perdent força, ja que es fa servir cada cop menys per culpa dels ordinadors, xarxes socials, i la intel·ligència artificial.
Caldrà viatjar al planeta Imaginus i submergir-se en la imaginació per demostrar que els nens volen seguir somiant, inventant i tenint nous reptes per divertir-se. Ho faran superant diferents proves, amb lajuda del públic.
Passaran pel món dels Swenees, el lloc on es creen els pastissos, llaminadures, sucs i tot allò que els agrada menjar als nens. Després arribaran al món dels Màximus, es tracta de la fàbrica més gran de superherois on cadascú pot construir el seu, aconseguint idees molt noves. En el viatge s’endinsaran a la cova dels Risis, des d’on parteixen tots els riures i diversions que s’han inventat i s’enduran múltiples sorpreses. Per acabar, hauran de passar la prova definitiva, hauran de sortir per la porta Onirius on un mesurador d’imaginació de Carcasus (Déu del planeta) decidirà si poden sortir d’Imaginus. Però aquest mesurador no ho podran passar sols; serà la música i el suport del públic els que han pogut fer un final feliç de l’aventura.
En tot moment, si la cosa es posa lletja, hi ha un comodí anomenat Retus, que permet a persones de la Terra ajudar els que es troben al planeta Imaginus.
Durant tot el viatge hi haurà interacció real a través de palmells, crits, salts, balls, jocs… però també serà important per començar i acabar el viatge un moment d’interacció a través del mòbil, amb una aplicació en temps real que permet al públic prendre decisions; de manera, que cada dia, el xou és diferent.