Traductor de
:
Horarios
Días | Horas | Preus | ||
---|---|---|---|---|
De dilluns a divendres |
de 09.00 h a 14.30 h i
de 16.00 h a 22.00 h |
Entrada Gratuïta |
||
Dissabte |
de 10.00 h a 15.00 h i
de 16.00 h a 21.00 h |
Centre Cívic Drassanes
- Dirección:
- Carrer Nou de la Rambla, 43
- Distrito:
- Ciutat Vella
- Barrio:
- el Raval
- Ciudad:
- Barcelona
Inauguració dijous 6 de març a les 19’30h.
Acció dijous 27 de març a les 19’30h.
Inauguració amb presentació de l’exposició per part dels artistes i visionat del documental “Los Muchos Triángulos Rosas” de Luca Gaetano Pira.
Acció de Laura Cahís per presentar Carcasa. Què és el que hem de protegir? I de què ho protegim? Com cohabitem a la carcassa? Per què necessitem aquestes estructures? Com (con)vivim als espais on ens trobem? Què passa si dissipem els contrasts? Què passa si trenquem la vitrina, el mur, la distància? A quins espais podem ser i estar? Què som sense aquestes estructures? Què som?
El fotògraf i activista Luca Gaetano explora la persecució i repressió de les persones LGBTI, durant dictadures militars i també en contextos de democràcies fallides. El projecte rescata històries oblidades per promoure una memòria històrica inclusiva. Aporta molta informació en el camp de la investigació i documentació sobre la vexació sistemàtica que la comunitat LGTBI en general —i la comunitat trans en particular— han hagut de suportar. Los Muchos Triángulos Rosas reivindica els drets humans a través de l’art i posa en relleu la resiliència de les persones que han estat criminalitzades per la seva dissidència envers l’heteropatriarcat i el binarisme imposat.
L’arxiu fotogràfic del projecte Carcasa, presentat per l’artista Laura Cahís Sánchez, busca trencar, a través del retrat, amb la dualitat i l’oscil·lació per arribar al sentiment de permanència. Les seves imatges dissolen la frontera entre el dins i el fora, entre el rostre que exposem i l’espai íntim que amaguem. Qüestiona les “carcasses”; o estructures que construïm per protegir la nostra veritable casa: la intimitat i l’interior. En un sistema frenètic, aquestes imatges proposen resignificar els conceptes de mudança, permanència i memòria des d’una perspectiva dissident.