Taller "Sacsejar la masculinitat"

Atrás

Traductor de google :

Es tracta d’un cicle de 4 sessions on a través de diverses dinàmiques corporals reflexionarem sobre el què significa ser home i quines altres maneres tenim de viure la masculinitat en la nostra societat. Un espai lúdic i col·lectiu per repensar-nos!

Sessió 1. Ser Home

Què vol dir ser homes? Quins discursos s’han donat per vàlids? Hi ha altres maneres de mostrar-se en aquesta societat?

Sessió 2. Vincles i afectes.

Què significa relacionar-se des de l’afecte? Què implica donar un paper central a les cures? Què significa mostrar-se vulnerable?

Sessió 3. Tocar

Què implica el contacte? De quina manera ens han ensenyat a tocar? Com podem treballar des d’un contacte que transcendeixi el binarisme agressiu-sexual?

Sessió 4. Gestionar conflicte

Com hem après a actuar davant d’un conflicte? Què implica la gestió? Què fem amb les emocions que emergeixen?

Adreçat a homes a partir de 18 anys

Organitzat per: El Plural - Centre de Masculinitats i MedianT la danza

Horarios