Per assistir a la sessió, us heu d’inscriure al correu electrònic spitdistrictesantandreu@bcn.cat.
El passat dia 3 de desembre de 2020 la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona va aprovar la Convocatòria General de Subvencions per a la realització de projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat per a l’any 2021. El període de presentació de sol·licituds està previst del 7 al 27 de gener de 2021 amb l’obligatorietat que sigui de forma telemàtica per persones jurídiques (per normativa) i físiques (en virtut de Reglament que es troba actualment en aprovació provisional).
El Districte de Sant Andreu ha posat en marxa el Servei de Suport del projecte Sant Andreu Digital, per acompanyar a aquelles entitats que necessiteu el seu suport o tingueu dubtes sobre el tràmit telemàtic. D’aquest servei també podreu rebre més informació en aquesta reunió virtual.
A totes les entitats inscrites a la sessió, se’ls enviarà l’enllaç el dia abans de la sessió.