Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Notícies
Agenda
Mapa
Com s'hi va
Vés al contingut
Logo de l'Ajuntament de Barcelona

Districte de Sant Andreu

Instruccions de navegació del menú

Instruccions per als usuaris del lector de pantalla i del teclat

Per poder utilitzar aquest menú calen les tecles de cursor. El menú té fins a tres nivells:

  • Primer nivell: opcions del menú principal
  • Segon nivell: subopcions per a elements del primer nivell
  • Tercer nivell: subopcions per a elements del segon nivell

Instruccions de navegació:

  • Navegueu fent servir les tecles de cursor horitzontals en el primer nivell del menú.
  • Mostra i navega al segon nivell amb les tecles de fletxa verticals.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al primer nivell.
  • Utilitzeu la tecla de cursor dreta per mostrar el tercer nivell.
  • Navegueu pel tercer nivell fent servir les tecles de cursor verticals.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al segon nivell.
  • De manera alternativa, feu servir la tecla d’introducció per mostrar qualsevol nivell.
  • L'Ajuntament
    L'Ajuntament
    Marta Villanueva Cendán
    Marta Villanueva Cendán Regidora del Districte
    Rosa Suriñach Frigola
    Rosa Suriñach Frigola Presidenta del Consell del Districte
    • Organització
      • Organització
      • Organització
      • Funcionament
      • Òrgans de govern i de participació
      • Membres del Consell de Districte
      • Cartipàs
      • Organigrama
    • Calendari de districte
    • Estratègia i acció de govern
      • Estratègia i acció de govern
      • Estratègia i acció de govern
      • Consell de Districte
      • Junta de Portaveus
      • Comissió de Govern
      • Comissions consultives
      • Inversions 2025-2027
      • Actuacions de manteniment i millora als barris
      • Plans i mesures de govern
    • Participació
      • Participació
      • Participació
      • Audiència Pública
      • Consells sectorials
      • Consell de Barri
      • Decidim Barcelona
    • Informació administrativa
      • Informació administrativa
      • Informació administrativa
      • Documentació
      • Subvencions
      • Normativa
      • Premis
  • Serveis i tràmits
    Serveis i tràmits
    • Casaments
    • Informació d'obres
    • Oficines especialitzades
    • Guia de serveis BCN
    • Llicències activitats a la via pública
    • Tràmits BCN
    • Com s'hi va
    • Carta de Serveis de Districtes
  • Guia del districte
    Guia del districte
    • Agenda
    • Cursos i tallers
    • Entitats i equipaments
  • El districte i els seus barris
    El districte i els seus barris
    • El districte i els seus barris
      • El districte i els seus barris
      • El districte i els seus barris
      • La Sagrera
      • El Bon Pastor
      • La Trinitat Vella
      • Baró de Viver
      • El Congrés i els Indians
      • Navas
      • Sant Andreu de Palomar
  • Coneixeu el districte
    Coneixeu el districte
    • La història
    • Feminismes i LGTBI
    • Aula Ambiental
    • Els parcs
    • Els punts d’interès del districte
    • Llibres
    • Premis i distincions
  • Inici
  • L'Ajuntament
    L'Ajuntament
    Marta Villanueva Cendán
    Marta Villanueva Cendán Regidora del Districte
    Rosa Suriñach Frigola
    Rosa Suriñach Frigola Presidenta del Consell del Districte
    • Organització
      • Organització
      • Organització
      • Funcionament
      • Òrgans de govern i de participació
      • Membres del Consell de Districte
      • Cartipàs
      • Organigrama
    • Calendari de districte
    • Estratègia i acció de govern
      • Estratègia i acció de govern
      • Estratègia i acció de govern
      • Consell de Districte
      • Junta de Portaveus
      • Comissió de Govern
      • Comissions consultives
      • Inversions 2025-2027
      • Actuacions de manteniment i millora als barris
      • Plans i mesures de govern
    • Participació
      • Participació
      • Participació
      • Audiència Pública
      • Consells sectorials
      • Consell de Barri
      • Decidim Barcelona
    • Informació administrativa
      • Informació administrativa
      • Informació administrativa
      • Documentació
      • Subvencions
      • Normativa
      • Premis
  • Serveis i tràmits
    Serveis i tràmits
    • Casaments
    • Informació d'obres
    • Oficines especialitzades
    • Guia de serveis BCN
    • Llicències activitats a la via pública
    • Tràmits BCN
    • Com s'hi va
    • Carta de Serveis de Districtes
  • Guia del districte
    Guia del districte
    • Agenda
    • Cursos i tallers
    • Entitats i equipaments
  • El districte i els seus barris
    El districte i els seus barris
    • El districte i els seus barris
      • El districte i els seus barris
      • El districte i els seus barris
      • La Sagrera
      • El Bon Pastor
      • La Trinitat Vella
      • Baró de Viver
      • El Congrés i els Indians
      • Navas
      • Sant Andreu de Palomar
  • Coneixeu el districte
    Coneixeu el districte
    • La història
    • Feminismes i LGTBI
    • Aula Ambiental
    • Els parcs
    • Els punts d’interès del districte
    • Llibres
    • Premis i distincions
  1. Inici
  2. / Serveis i tràmits

Casaments civils

Per contraure un matrimoni civil, l’autoritat competent a l’Ajuntament de Barcelona és l’alcalde o alcaldessa, que, al mateix temps, delega aquesta funció en els regidors i les regidores.

La cerimònia té lloc a la seu del Districte, plaça d'Orfila,1 a la sala Andreu Cortinas, que té un aforament per a trenta persones i que està adaptada per a persones amb mobilitat reduïda. El temps aproximat de la cerimònia és de deu a dotze minuts.

Quins dies es fan els casaments?

Els casaments es fan un dia al mes, els divendres, de les 17.00 a les 19.30 hores. El maig, juny, juliol i setembre també es fan un dissabte, de les 11.30 a les 14.30 hores, excepte el mes d'agost que no se'n fan.

Hi ha una previsió de dates que podeu mirar en aquest calendari només a l'efecte de consulta.

Nota per als usuaris del lector de pantalla. Aquesta galeria mostra un element, que pot ser una imatge o un vídeo. Feu servir els controls de l’àrea "Controls de la galeria" per veure l’element anterior o el següent. També podeu fer clic sobre l’element que voleu visualitzar.
Seu del Districte de Sant Andreu
Sala Andreu Cortinas
Sala Andreu Cortinas
Sala Andreu Cortinas
Sala Andreu Cortinas
Sala Andreu Cortinas
Slide 1 of 6
  • En primer lloc, cal iniciar l’expedient de matrimoni civil. Aquest document s’expedeix únicament al Registre Civil de la ciutat on està empadronat un o els dos membres de la parella.

    En segon lloc, heu de sol·licitar la data de celebració del casament civil. Els tràmits es poden fer per internet, i també presencialment, amb cita prèvia, a les oficines d'atenció ciutadana.

    En breu, rebreu la resposta de la disponibilitat, segons el calendari de reserves del Districte. Per poder fer la reserva, es imprescindible que presenteu tota la documentació sol·licitada.

    Un cop fet el tràmit, ens posarem en contacte amb vosaltres per concretar dia i hora per a una reunió/entrevista per telèfon o correu electrònic, i us facilitarem més informació de l’organització de la cerimònia.

    En cas que s'anul·li la cerimònia, cal fer la comunicació al més aviat possible al correu electrònic casaments_santandreu@bcn.cat, indicant-hi sempre el nom i el DNI.

    Accedeix al tràmit
  • La Sala Andreu Cortinas és la sala de plens del Districte i està composta de dues parts: l’espai del públic, que és el que s’utilitzarà durant les cerimònies de casament, i les cadires dels consellers. Entrant a mà dreta hi ha una rampa, i a mà esquerra, unes escales amb un petit desnivell.

  • La sala no estarà decorada. Si els contraents la volen decorar, poden sol·licitar, a càrrec seu, una decoració floral concreta. Aquesta decoració s’haurà de mantenir durant tot el dia de casaments per no perjudicar la celebració dels altres casaments que s’han de celebrar aquell dia.

  • La sala està dotada amb equips de megafonia i de reproducció de música de lliure ús per part de la parella contraent (sense cost).

    El Districte disposa de diferents peces musicals preestablertes. En cas que els contraents vulguin alguna música concreta, hauran de fer-la arribar en format MP3 en un llapis USB el dia del casament.

  • El Districte no disposa de servei de fotografia o vídeo.

    Si els contraents volen aquest servei, hauran de gestionar-lo i assumir-ne el cost.

  • Durant la cerimònia, només està permès l'estacionament del cotxe dels nuvis a la porta de la seu del Districte.

    Per a la resta de convidats, recomanem que us informeu sobre els aparcaments i el transport públic existent a la zona.

Calendari de casaments civils al districte Sant Andreu

jump to calendar end
Carregant
Anterior Següent

La disponibilitat de dates del calendari pot variar en acabar el tràmit.
Per iniciar la gestió, cal disposar de l’expedient de matrimoni del Registre Civil. A partir d’aquest moment, es pot iniciar el tràmit en línia per sol·licitar la data. El Districte es posarà en contacte amb vosaltres per concretar el dia i l’hora de la cerimònia.

Vés al tràmit de casament civil Mostra la disponibilitat a tot Barcelona
jump to calendar start
  • Seccions principals

    • Consell de Districte
    • Oficines especialitzades
    • Agenda
    • El districte i els seus barris
    • Punts d'interès
  • Adreces

    • Seu del districte: pl. Orfila, 1

    • OAC: c. Segre, 24-32

  • Contacte

    • Formulari de contacte

    • 010 (Telèfon d'Informació i Tramitació)

  • Butlletí

    • Les novetats, directament a la teva bústia de correu!

    • Subscriu-te al butlletí
  • Segueix-nos a:

Logo de l'Ajuntament de Barcelona
  • Mapa web
  • Avís legal
  • Accessibilitat