L’Ajuntament de Barcelona, en col·laboració amb les principals associacions comercials de la ciutat, han posat en marxa la segona fase de la campanya de comunicació ‘Amb cara i ulls’, una iniciativa que posa en valor el comerç de proximitat de la ciutat. I és que Barcelona compta amb un model de comerç local de referència en l’àmbit mundial i això es deu a la qualitat del producte però, sobretot, a la professionalitat dels seus comerciants i restauradors.
Els principals objectius d’aquesta iniciativa són posicionar Barcelona com una ciutat de comerç local de qualitat gràcies a la professionalitat dels seus comerciants i restauradors; millorar el coneixement de l’existència d’un comerç de barri de qualitat, tant pel producte com pel servei ofert, i conscienciar els comerciants que la seva professionalitat és una peça clau perquè Barcelona sigui un referent en el comerç local de qualitat.
La campanya té com a lema ‘Amb cara i ulls’ perquè posiciona els comerciants com a persones que esdevenen l’essència dels negocis i que són els responsables d’oferir un servei excel·lent amb transparència, confiança i coneixement. A més, també es dirigeix al ciutadà recordant-li que pot estar tranquil perquè està escollint els millors productes, seleccionats i de qualitat i anima a comprar millor: més a prop, més sostenible i amb un impacte positiu en l’entorn.