La pandèmia ha accelerat la necessitat d’implementar definitivament la digitalització a milers de comerços, tant a grans empreses com a petits establiments.
La tecnologia i la digitalització estan modificant els hàbits de consum i les relacions comercials amb la clientela. Per això, el petit comerç ha d’avançar cap a la omnicanalitat, optant per plataformes digitals de comerç i serveis.
Conscient d’aquesta necessitat, Barcelona Activa a través de Cibernàrium, el seu servei de formació i capacitació tecnològica, ha posat en marxa un catàleg de formació online per al comerç i la restauració. Amb aquests cursos gratuïts es vol impulsar l’aprenentatge en la gestió, incorporant processos de transformació digital i utilitzant eines i estratègies comercials a Internet, perquè així els comerciants es puguin donar a conèixer, incrementin les vendes i fidelitzin la seva clientela.
Inscripcions obertes
Els comerciants i paradistes interessats ja es poden inscriure a través de Barcelona Activa. De moment, hi ha més de 50 cursos online disponibles que busquen potenciar el negoci físic i digital del petit comerç, posicionant correctament les seves pàgines web i millorant la comunicació des de les xarxes socials.
Alguns dels cursos disponibles són els següents:
- Campanyes d’email màrqueting i la obtenció de dades de contacte – Aula virtual
- Curs online – Atreu clientela amb Instagram i Instagram Stories
- Iniciació a la fotografia amb el mòbil – Aula Virtual
- Tècniques i trucs per comunicar eficaçment a Facebook (1) – Aula virtual
- Tècniques i trucs per comunicar eficaçment a Twitter (3) – Aula virtual