L’aforament estarà limitat amb motiu de les mesures de prevenció de la covid-19. Per demanar assistència presencial cal enviar un correu electrònic a direcciosg_santandreu@bcn.cat. El termini d´enviament serà fins les 12h del dia 7 de juliol.
La ciutadania també pot presentar de forma telemàtica preguntes o intervencions relacionades amb el punts C i D de l’ordre del dia. Les adreces dels formularis són les següents:
- Català: http://www.bcn.cat/cgi-bin/queixesIRIS?id=565
- Castellà: http://www.bcn.cat/cgi-bin/queixesIRIS?id=566
- Anglès: http://www.bcn.cat/cgi-bin/queixesIRIS?id=567
Poden prensentar-se preguntes fins 24 h abans de l’inici del ple. Per seguir la sessió, podeu fer clic aquí i accedir a l’enllaç youtube que emet en directe.
El Consell Plenari és l’òrgan de representació i de participació col·lectiva del districte. La presidència recau en un regidor o regidora, nomenat per l’alcalde o l’alcaldessa, i està constituït per consellers i conselleres en una representació proporcional als resultats electorals del territori que representa.
Els consellers o les conselleres de districte els proposen directament els grups polítics electes i són nomenats per l’alcalde o l’alcaldessa. El nombre de membres de cada grup polític ha de ser proporcional als resultats obtinguts al districte en les eleccions municipals per a cadascun dels partits o coalicions que s’hagin presentat al territori de cadascun dels districtes i que hagin obtingut un mínim del 5% dels vots del districte corresponent.
Les seves funcions principals són informar sobre proposicions, i també proposar plans i programes sobre temàtiques que afectin el territori. Aproven la distribució de la despesa assignada al Districte i el Pla d’actuació municipal de districte (PAD).
El Consell del Districte de Sant Andreu està format pels membres següents:
- La presidència del Consell
- Dinou consellers i conselleres
- El regidor o la regidora del Districte
- Els regidors i les regidores adscrits
El regidor o la regidora de districte i els regidors o les regidores adscrits actuen amb veu i sense vot. També hi poden assistir, amb veu i sense vot, el o la gerent del Districte o qualsevol altra persona quan sigui requerida per facilitar la presentació dels punts de l’ordre del dia. El o la cap de la Secretaria Jurídica del Districte actua de secretari o secretària.
Es reuneix en sessió ordinària, oberta a tothom, cada dos mesos. El públic pot participar en els punts de l’ordre del dia, sempre que ho sol·liciti prèviament.