El 17 de setembre, Audiència Pública del Districte

08/09/2020 - 11:51

La sessió serà dijous 17 de setembre a les 18.30 h des de la sala Andreu Cortinas i es podrà seguir virtualment de forma semi-presencial.

Les persones interessades podeu presentar les vostres preguntes, queixes o propostes d’interès general fins a 24 hores abans a través del web Decidim.Barcelona. També podeu inscriure-vos per plantejar-les presencialment a la sala, en funció de les actuals limitacions d’aforament.

Es pot assistir presencialment a la sessió? 

L’Audiència Pública se celebra des de la Sala de Plens del Districte de Sant Andreu. Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries i la normativa vigent durant la desescalada, es podrà assistir presencialment fent ús obligatori de mascareta i seguint en tot moment les indicacions del personal municipal. Per garantir les distàncies de seguretat entre persones, l’aforament serà limitat; motiu pel qual es requereix realitzar reserva prèvia de plaça fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència.

Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència es confirmarà la reserva de plaça per correu electrònic. En cas que les peticions d’assistència superin l’aforament disponible, se seguirà l’ordre de recepció de la sol·licitud prioritzant aquelles persones que vulguin realitzar alguna intervenció.

Per on es pot seguir l’Audiència Pública?

L’Audiència serà retransmesa en streaming a través de la pàgina web del Districte i de la plataforma digital de participació de l’Ajuntament de Barcelona.

Com es pot participar?

En l’actual context de nova normalitat, es pot participar a través dels següents canals:

  1. Digitalment i de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l’Audiència Pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se)!
  2. Presencialment, intervenint en l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar.

Ateses les recomanacions de les autoritats sanitàries i la normativa vigent durant la desescalada, no es podrà lliurar cap document ni full de petició durant la celebració de l’Audiència.

El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades tant digitalment com presencialment durant el transcurs de la sessió.