Els carrers per on va aquesta via són: del Clot (entre Espronceda i Felip II), Gran de la Sagrera (entre Felip II i Josep Estivill), Berenguer de Palou (entre Ferran Turné i Pare Manyanet) Pare Manyanet (entre Gran de Sant Andreu i Josep Soldevila) i Josep Soldevila (entre Pare Manyanet i rambla Onze de Setembre).
En el tram del carrer del Clot, entre Mallorca i Felip II, el carril discorre per l’espai central i al carrer Gran de la Sagrera continua amb la mateixa configuració. A partir del carrer Berenguer de Palou se situa a la dreta de la circulació fins al carrer Portugal on passa a l’esquera de la circulació i continua amb aquesta secció al seu pas pel carrer Pare Manyanet i Josep Soldevila. En aquest punt el carril enllaça amb el carril bici del carrer Segre.
En una primera fase, durant la setmana del 19 de setembre, es va posar en funcionament el tram des de Bac de Roda al carrer Virgili i Gran de Sant Andreu, i avui entra en funcionament la resta del traçat.
Aquesta actuació s’emmarca en l’aposta del Govern Municipal per ampliar la infraestructura ciclista a al ciutat i alhora en un conjunt de millores al Districte de Sant Andreu impulsades per BSAV i iniciades la passada primavera. Amb una inversió global de 29,1 milions d’euros, es tracta de la urbanització del sector Colorantes-Renfe en les seves dues fases; el nou pas adaptat per a vianants per accedir al Triangle Ferroviari des del carrer Josep Soldevila, que s’iniciarà properament; i la urbanització de l’entorn de l’estació de Sant Andreu Comtal, les tres a Sant Andreu.