Companyia Teatre entre Càmares. Encarnacio de Marilyn Monroe. Encarnada per ANGELA LOPEZ Dirigida durant la proces creatiu per Jessica Walker. Dramaturgia: Angels Lopez i Sergio Veliz. Dirigida per Sergio Veliz.
Entre escenes absurdes i moments de lucidesa, «Monroe ha de morir» explora la lluita interna de Marilyn per reinvidicar la seva identitat més enlla del miter. Atrapada en una imatge que el món ha construït sobre ella, busca desesperadament ser estimada per qui és realment. Però fins i tot la seva mort esdevé un espectacle, convertint-se en el reflex dúna societat que transforma les persones en icones i les icones en mercaderia.
Aquest espectacle trenca amb la narració convencional. Combinant teatre físic, projeccions, llengua de signes i un dialeg directe amb el públic. La historia no es tanca en una única veritat: el public haurá de decidir entre tres possibles finals, questionant què creu que es real i que és una construcció de la industria.
Dramatúrgia
Sergio Véliz Àngels López
Posada en escena
Sergio Véliz
Treball de llengua de signes → Amb Jenny Adam,
Direcció durant el procés creatiu
Jessica Walker.
-
- Número de teléfono
- Tel.: 932564901
- Fax: 933070457
-
- Web
- https://www.donacrea-creamujer.eu/
Centre Cívic del Besòs i el Maresme
- Dirección:
- Rambla de Prim, 87*89
- Districte:
- Sant Martí
- Barrio:
- el Besòs i el Maresme
Horarios
| Dies | Hores | Preus | |
|---|---|---|---|
| Divendres | a les 19.30 h | Entrada Gratuïta |
Cal reserva d'entrada