La literatura infantil és un regne màgic on la imaginació no té límits, i Suècia té una rica tradició amb històries que han inspirat a generacions.
Durant l'any 2025 celebrem els 80 anys de Pippi Calcesllargues, la nena més forta, valenta i lliure del món. Vine a descobrir una exposició especial dedicada al llegat de l'Astrid Lindgren, la creadora del personatge més estimat de la literatura sueca, així com la seva influència en la narració i l'impacte de Pippi arreu del món.
Des de l'Ambaixada de Suècia a Madrid rendeixen homenatge a aquesta heroïna única amb el seu missatge d'independència, justícia i alegria que segueix inspirant a petits i grans de tot el món. Pippi ens ensenya que sempre tenim l'opció d'ajudar-nos els uns als altres i fer del món un lloc millor i més just. Vine a compartir històries, aventures i molta imaginació!
Organitzada per Ambaixada de Suècia a Madrid. Col·labora: Editorial Kókinos.
-
- Número de teléfono
- Tel.: 93 002 65 12
-
- Web
- https://ajuntament.barcelona.cat/biblioteques/ca/bibgarciamarquez
-
- E-mail
- b.barcelona.ggm@diba.cat
- Redes sociales
Biblioteca Gabriel García Márquez
- Dirección:
- Plaça de Carmen Balcells Segalà, 1
- Districte:
- Sant Martí
- Barrio:
- Sant Martí de Provençals
Horarios
| Dies | Hores | Preus | |
|---|---|---|---|
| Dilluns i dimecres | de 09.30 h a 13.30 h i de 15.30 h a 20.30 h |
Entrada Gratuïta |
|
| Dimarts, dijous i divendres | de 09.30 h a 20.30 h | ||
| Dissabte | de 10.00 h a 14.00 h i de 16.00 h a 20.00 h |
||
| Diumenge | de 10.00 h a 14.00 h |
Cabuda limitada