Conciliació, qualitat i metodologia

Conciliació: Existeix una forquilla d’entrada i de sortida de 2 hores (8 h a 10 h i 17 h a 19 h). 
Festius per laborables: Es permet treballar festius regionals i nacionals a canvi de dies laborables (permetent la conciliació, quan hi ha diferència de festius al municipi de residència i a Barcelona, per exemple).
Vacances a la carta:  Es pot escollir lliurement les vacances durant tot l’any, sempre i quan es doni el servei com a equip.
Alimentació saludable: La meitat de la plantilla dina a les 13 h i l’altra meitat a les 14 h, aproximadament. Es facilita a les persones treballadores peces de fruita 2 cops per setmana.
Responsabilitat Social: S’han pres diferents mesures en matèria de responsabilitat social: proveïdors amb etiqueta ecològica i amb un pla de RSC i es donen beneficis socials a les persones treballadores, com el ticket restaurant, el ticket transport o l’assegurança de salut.
Qualitat: Es disposa d’un sistema de gestió de la qualitat propi i diferents certificats (ISO-9001, ISO-27000, ISO-14000); hi ha un departament de qualitat propi i els clients els auditen.
Metodologia i avaluació:  L’organització gestiona els projectes i les tasques segons una metodologia (SCRUM) que estableix prioritats, objectius, terminis, etc. Es porta a terme l’avaluació del rendiment de les persones treballadores cada trimestre, en tres àmbits diferents: contribució tècnica, de qualitat i de compromís, amb un pla de desenvolupament associat. En aquestes entrevistes hi participa recursos humans, per tal de recollir possibles mesures de millora. Es porta a terme una enquesta de clima cada 6 mesos, amb entrevistes individuals (mostra representativa) per tal de recollir necessitats i punts de millora. 

Data de la darrera actualització: abril 2021