Implementació del teletreball a la plantilla de l’Ajuntament

L’Acord regulador de condicions de treball de l’Ajuntament de Barcelona per als anys 2021-2024, negociat en la Mesa General de Negociació de l’Ajuntament de Barcelona i acordat per l’Ajuntament de Barcelona i per les organitzacions sindicals CCOO i UGT, i el Text refós de l’Acord de condicions de treball del personal funcionari i laboral de l’Ajuntament de Barcelona per al període 2021-2024, preveu el següent: “La regulació del teletreball es realitzarà mitjançant una norma de desenvolupament que serà prèviament negociada en el si de la mesa general, en els tres primers mesos de vigència d’aquest acord i que ha de desenvolupar aquests principis.”

En aplicació de l’Acord regulador de condicions de treball de l’Ajuntament de Barcelona per als anys 2021-2024, el 12 de maig de 2022 es va celebrar una reunió de la Mesa General de Negociació amb els sindicats i es va aprovar la proposta de regulació de teletreball a l’Ajuntament (Norma de desenvolupament del teletreball). 

En endavant, la relació de llocs de treball haurà de recollir els llocs de treball que es poden dur a terme mitjançant teletreball, llevat que per raons de servei o per raó de l’especificitat de les seves tasques, i tenint en compte l’interès o les necessitats de la ciutadania, no sigui possible dur-les a terme mitjançant teletreball.

Més informació:
Norma de desenvolupament del teletreball (2022)
 

Data de la darrera actualització: abril 2024

Any d’inici
2022

Any previst de finalització
Servei continu

Direcció de Serveis de Gènere i Polítiques del Temps
Gerència de Serveis Generals

Mesures