Usos del temps a la feina: flexibilitat, conciliació, desconnexió i productivitat

Les persones treballadores es confeccionen el seu propi horari en funció de les seves necessitats, de forma que s’autoregulen amb les hores treballades. En aquest sentit, existeix una forquilla d’entrada i de sortida de 2 hores (8 a 10 h i de 17 a 19 h). Es realitza teletreball sempre que la persona ho considera oportú i es compensa les hores quan es realitzen viatges per feina.
Es disposa d’una sala per a les mares, per tal que tinguin privacitat per a l’extracció de llet materna. També, es té especial cura amb la flexibilitat horària en funció de la situació familiar de la dona treballadora.
No existeix un telèfon fixe d’empresa, de forma que les comunicacions amb els diferents stakeholders s’estableix per correu electrònic
Per a una gestió de projectes eficient, es treballa amb l’aplicació Trello i es detalla el responsable de les tasques, els terminis, els productes finals, etc., recollits en un quadre de comandament. També es disposa de protocols de treball per als projectes i es documenten tots els processos.
 

Data de la darrera actualització: abril 2021