La nova onada de la campanya 'Amb cara i ulls' de comerç i restauració, en marxa

02/11/2023 - 12:14 h

PROMOCIÓ. Aquesta tardor, la campanya 'Amb cara i ulls' torna a ser visible als carrers i places de Barcelona protagonitzada per comerciants d'establiments comercials i de restauració de la ciutat.

Els objectius principals de la campanya són situar Barcelona com una ciutat de comerç local de qualitat gràcies a la professionalitat dels seus comerciants i restauradors; millorar el coneixement de l’existència d’un comerç de barri de qualitat, tant pel producte com pel servei ofert, entre la ciutadania; i conscienciar els comerciants que la seva professionalitat és una peça clau perquè Barcelona sigui un referent en el comerç local de qualitat.

La segona onada de la campanya es pot veure a partir del 23 d’octubre fins a mitjans de novembre en diferents suports com anuncis a diaris i revistes, falques de ràdio i suports exteriors com banderoles, opis i trens de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), entre altres. També se’n farà difusió a través de xarxes socials i suports digitals. A més, per primera vegada, la campanya comptarà amb el suport d’influencers vinculats al sector del comerç i la restauració.

La campanya va veure la llum per primer cop el mes de juny del 2022, promoguda per l’Ajuntament de Barcelona en col·laboració amb les principals associacions comercials de la ciutat.